کد خبر: 123396 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 دي 1398 - 10:36
نشست شورای اداری بخش آب پخش برگزار شد+تصاویر

اتحاد خبر:نشست شورای اداری بخش آب پخش به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات هنرستان شهدای کربلای 4 برگزار شد.

اتحاد خبر:نشست شورای اداری بخش آب پخش به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات هنرستان شهدای کربلای 4 برگزار شد.


امام جمعه آب پخش:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب سرخوردگی بیش از پیش دشمن می شود


امام جمعه آب پخش ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت:طوری برنامه ریزی شود که در  برنامه های دهه مبارک فجر شان و منزلت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمای مسافربری حفظ شود.

 


حجت الاسلام رضایی افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب سرخوردگی بیش از پیش دشمنان خواهد شد.

بخشدار آب پخش: سردار سلیمانی یک شخصیت فراجناحی و نمونه کامل مجاهد فی سبیل الله بود/آمادگی بخش آب پخش برای برگزاری باشکوه ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی بخشدار آب پخش ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش ابراز داشت: سردار سلیمانی یک شخصیت فراجناحی و نمونه کامل مجاهد فی سبیل الله بود

 


علی تنگ ارمی افزود:حضور باشکوه و مثال زدنی مردم در مراسم تشییع جنازه آن سردار سرافراز،نشان دهنده محبوبیت بالای این شخصیت کم نظیر دارد


وی از آمادگی مجموعه بخش آب پخش برای برگزاری باشکوه مراسمات ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری این دو رویداد مهم و تاثیرگذار اندیشیده شده و انشالله با هماهنگی کامل این دو مناسبت را به سرانجام خواهیم رساند.


بخشدار آب پخش با اشاره به برنامه های استقبال از مهمانان نوروزی ابراز داشت:همه نهادها و دستگاه های اجرایی بخش باید در تسهیل سفرهای نوروزی مشارکت فعال داشته و وظائف محوله را به نحو احسن و اکمل انجام دهند.

شهردار آب پخش:11 پروژه عمران شهری به صورت همزمان فعال هستند/افتتاح چند طرح عمرانی در دهه فجر شهردار آب پخش از فعال بودن 11 پروژه عمران شهری در شهر آب پخش خبر داد.


اعظم صمصامی افزود: احداث جاده سلامت،زیرسازی و آسفالت معابر،احداث پارک محله ای بلوار شهدا،،احداث پارک نارنجستان،احداث سرویس بهداشتی بلوار انقلاب،بهسازی بلوار شهدا،فضای سبز بلوار انقلاب،طراحی و اجرای ورودی شهر،پیاده روسازی بلوارهای غدیر،امام خمینی و انقلاب،احداث کانال دفع آبهای سطحی محله قلایی(کوچه فانوس)،بهسازی محوطه میدان امام حسین(ع) پروژه هایی است که در شهر آب پخش فعال هستند.


وی خاطرنشان کرد:انشالله در سالجاری 4 پارک محله ای در سطح شهر احداث و به بهره برداری خواهند رسید و تمثال 40 شهید شهر و سردار شهید سلیمانی نیز در حال آماده سازی است و انشالله تا پایان سالجاری در بلوار اصلی شهر نصب خواهند شد.
شهردار آب پخش از آمادگی شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و ابراز داشت:ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرداری تشکیل شده و اقدامات لازم در حال انجام است و انشالله با تعامل سازنده با ستاد تسهیلات سفر بخش و شهرستان بتوانیم نوروز خوبی برای هموطنانی که بخش ما را برای سفر انتخاب می کنند رقم بزنیم.


وی از افتتاح چند طرح عمرانی در دهه فجر خبر داد و افزود:پارک محله ای خیابان شهدا،مجموعه معابر انتهای خیابان شهید رضایی منفرد(کنار چمن مصنوعی هما)،کانال دفع آبهای سطحی کوچه فانوس،فضای سبز بلوار انقلاب و چند پروژه دیگر در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.
رئیس شورای شهر آب پخش:مردم حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند


رئیس شورای شهر آب پخش مردم را به حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.


فرخ عباسی افزود:مدیران محترم اجرایی انتخابات در سطح شهر و بخش  اصل بی طرفی را رعایت کرده و زمینه  را جهت حضور حداکثزی مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.
وی با اشاره به سفرهای نوروزی و آماده سازی شهر و بخش برای استقبال از مسافران نیز اظهار داشت:بخش آب پخش از جمله مناطق گردشگر پذیر استان بوشهر است و هرساله شاهد حضور مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور در ایام نوروز هستیم.

رئیس آموزش و پرورش آب پخش:جهت برگزاری ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار مسئولان هستیم.


رئیس آموزش و پرورش منطقه آب پخش از آمادگی این اداره جهت تعامل سازنده با مجموعه بخشداری و دستگاه های اجرایی بخش جهت برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.


اکرم پاپری افزود:کلیه امکانات و مراکز آموزشی تابعه این اداره در خدمت بخشدار محترم خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به سفرهای نوروزی و اسکان مسافران نیز ابراز داشت:چند آموزشگاه جهت اسکان مسافران نوروزی آماده می شود و ستاد پذیرایی و اسکان نیز در آموزش و پرورش را ه اندازی خواهد شد.

فرمانده انتظاهی بخش آب پخش:دستگاه های اجرایی بخش جهت برقراری امنیت با ما تعامل داشته باشند
فرمانده انتظامی بخش آب پخش اظهار داشت:جهت برقراری نظم و امنیت نسبی باید چندین نهاد دست در دست هم دهند و با ههم تعامل تنگاتنگ داشته باشند.
سروان شهباز محمدی افزود:با توجه به گستردگی بخش میطلبد که دستگاه های اجرایی بخش با ما تعامل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد:بحمدلله وضعیت امنیتی بخش مطلوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان بوشهر:در 10 ماهه سالجاری بیش از 7 میلیارد ریال زکات در بخش آب پخش جمع آوری شده است
رئیس اداره زکات کمیته امداد استان بوشهر از جمع آوری 7 میلیارد ریال زکات در 10 ماهه سالجاری در بخش آب پخش خبر داد.


موسوی خاطرنشان کرد:برآورد ما تا پایان سالجاری 10 میلیارد ریال است که امیدوارم با اهتمام مردم و تلاش مسئولان ذیربط محقق شود.
وی افزود:جمع آوری زکات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 100 درصدی و نسبت به دو سال گذشته رشد 300 درصدی دارد.


موسوی ابراز داشت:از محل جمع آوری زکات،380 مورد کمک هزینه ساخت مسکن،کمک هزینه درمان به 400 بیمار صعب العلاج و 30 هزار کمک معیشتی به خانوارهای کم درآمد در سالجاری داشته ایم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123396