کد خبر: 123351 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 دي 1398 - 14:00
شهردار برازجان:
مسئولان استانی نگاه ویژه تری به شهرداری ها داشته باشند

اتحاد خبر: شهردار برازجان گفت: لازم است مسئولان استانی نگاه ویژه تری نسبت به شهرداری ها داشته باشند تا امکان ارائه‌ خدمات ارزنده به شهروندان مهیاتر از قبل شود.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمد حسن محمدی شهردار برازجان و نماینده‌ شهرداران استان در وزارت کشور در نشست‌ شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه نگاه ...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: شهردار برازجان گفت: لازم است مسئولان استانی نگاه ویژه تری نسبت به شهرداری ها داشته باشند تا امکان ارائه‌ خدمات ارزنده به شهروندان مهیاتر از قبل شود.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمد حسن محمدی شهردار برازجان و نماینده‌ شهرداران استان در وزارت کشور در نشست‌ شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه نگاه مردم نسبت به شهر و شهرداری تغییر کرده است، اظهار داشت: شهروندان، شهرداری را به عنوان مرجع اصلی حوزه‌ مدیریت شهری پذیرفته اند و این آگاهی در شهروندان نهادینه شده که عمران و آبادانی شهرها بر عهده شهرداری ها است و بالطبع چنین نگرشی باعث خرسندی شهرداری ها می شود چون با فراغ بال بیشتری می‌ توانند در مسیر مدیریت عمران و توسعه‌ متوازن شهری گام بردارند.



وی با اشاره به اینکه شهروندان عملکرد شهرداری ها را معیار سنجش فعالیت های دولت می دانند، افزود: مردم فعالیت های دولت ها را تا حد زیادی بر اساس عملکرد شهرداری ها می سنجند و این می‌ طلبد که همکاری ارگانهای دولتی با شهرداری ها بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

محمدی اضافه کرد: شهرداری‌ ها به عنوان نهادهای حاکمیتی مردم می‌ توانند بازوی اجرایی و نظارتی قدرتمند در مدیریت شهری و به تبع آن تحقق اهداف محلی و بهبودبخش کیفیت زندگی شهروندان باشند.



محمدحسن محمدی نماینده شهرداران استان تصریح کرد: شهرداری‌ های شهرستان برای حل مشکلات شهری و اتمام پروژه ها نیاز به تخصیص اعتبار دارند و این امر گویای لزوم توجه ویژه‌ مسئولان استانی نسبت به شهرداری ها است تا دست شهرداری ها برای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان بازتر باشد.

وی ادامه داد: شیوه مدیریت شهرها باید به سمتی برود که شهرها خود بسیاری از امور خدماتی را ارائه کنند، از این رو با توجه به ضرورت تصمیم گیری فوری در شهرها و محلات، امور مربوط به هر شهر باید بر عهده مدیریت شهری قرار گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123351