کد خبر: 123223 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 دي 1398 - 18:05
استاندار بوشهر:
پروژه سد دالکی 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است+ تصاویر

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه ای، پروژه سد دالکی تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازید از سد دالکی اظهار داشت: خوشبختانه پروژه سد دالکی فعال است و کار می کند. گراوند بیان کرد: این پروژه قطعا در توسعه کشاورزی منطقه دشتستان نقش...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: استاندار بوشهر گفت: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه ای، پروژه سد دالکی تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازید از سد دالکی اظهار داشت: خوشبختانه پروژه سد دالکی فعال است و کار می کند.

گراوند بیان کرد: این پروژه قطعا در توسعه کشاورزی منطقه دشتستان نقش مهمی را ایفا می کند.
وی افزود: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه ای، پروژه سد دالکی تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، 160 میلیارد تومان از اعتبارات سفر برای کمک به پروژه سد دالکی پیش بینی شده است.
گراوند با اشاره به پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبار به پروژه سد دالکی در سفر رئیس جمهور، ادامه داد: با منابعی که در سفر رئیس جمهور قرار شده است به این سد اختصاص پیدا کند، کارگاه فعال تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر منابع تامین و تقویت شوند، افزود: اگر در روند کاری پروژه با مشکلی مواجه نشویم، این سد می تواند تا پایان دولت تدبیر و امید حداقل، آب گیری صورت گیرد./ص

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123223