کد خبر: 123191 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 دي 1398 - 08:58
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر:
سهمیه قیر رایگان به شهر اهرم افزایش می‌یابد

اتحادخبر: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: از محل قیر رایگان، سهمیه‌ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، آن را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.

اتحادخبر: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: از محل قیر رایگان، سهمیه‌ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، آن را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.

سهمیه قیر رایگان به شهر اهرم افزایش می‌یابد  حمید بردستانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار داشت: شهرداری‌ها بخشی از فعالیت‌های خود را به‌تبع توان مالی و فنی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتباری که همه ما شاهد آن هستیم، با این حال فعالیت‌های عمرانی شهرداری اهرم به‌تبع دیگر شهرداری‌های دیگر استان متوقف نشده است.

 

بردستانی با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری‌ها صرفاً عمرانی نبوده و با همه حوزه‌ها مرتبط است، افزود: در بازدیدی که از پروژه‌های شهرداری اهرم داشتیم دیدیم که بخش عمده‌ای از آسفالت کوچه‌ها و معابر اهرم با همراهی جناب آقای فرماندار و اقدام شورا و شهرداری اهرم انجام‌شده و مابقی آن در حال انجام است.

 

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی اهرم تصریح کرد: یک چمن مصنوعی و چمن بزرگ فوتبال در شهر اهرم در حال احداث است که به لحاظ بصری در نقطه بسیار خوبی واقع‌شده و این پروژه‌های ورزشی می‌تواند در آینده ورزشی اهرم و شهرستان تنگستان تأثیر خوبی داشته باشد.

 

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بابیان اینکه از محل اعتبارات بافت فرسوده یک پارک محله‌ای در بافت فرسوده شهر اهرم قرار است ایجاد شود افزود: پروژه احداث ساختمان جدید شهرداری اهرم پروژه دیگری ست که با توجه به ضرورت رعایتشان و تکریم ارباب‌رجوع لازم بود انجام شود، چون فضای فعلی شهرداری اهرم با توجه به حجم ارباب‌رجوع، وضعیت خوبی ندارد.

 

وی تأکید داشت: تمام پروژه‌های شهرداری‌های استان صرفاً به لحاظ فیزیکی و کالبدی موردتوجه نباشد و این پروژه‌ها بتواند با روح مردم و شهر سازگار باشد و جدای از اهمیت عمرانی آن‌ها، باعث ایجاد نشاط و رونق در زندگی شهری مردم شوند.

بردستانی ظرفیت‌های شهر دلوار را منحصربه‌فرد دانست و عنوان داشت: ظرفیت‌های تجاری، گردشگری و ساحلی دلوار می‌تواند با یک مدیریت هدفمند باعث رونق استان بوشهر شود.

 

وی تصریح کرد: در خصوص ظرفیت تجاری دلوار که مدیریت شهری باعث ایجاد آن شده، مشاهده می‌کنیم که برخلاف سال‌های گذشته که گردشگران و مسافران نوروزی بیشتر در شمال استان متمرکز بودند، اکنون در شهرهای بوشهر و دلوار و برخی نقاط جنوبی استان متوقف می‌شوند که این مهم فرصتی ایجاد می‌کند تا ما در مدیریت شهری استان بتوانیم از قبل آن از ظرفیت‌های موجود برای رونق استان استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: شهردارانی که در استان منصوب می‌شود، می‌بایست تعامل خوبی با شورا، مردم و نهادهای دولتی داشته باشد و این تعامل دوطرفه برای انجام هر چه بهتر خدمات شهری ضروری ست.

 

بردستانی با اینکه همه شهرداران موظف‌اند هماهنگ باسیاست‌ها و برنامه‌هایی که توسط دولت تبیین شده عمل کنند، تأکید کرد: انتظار داریم شهردار جدید دلوار همچون مدیریت شهری سابق همکاری و ارتباط سازنده‌ای با بخشدار در بخش دلوار و فرماندار در شهرستان داشته باشد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بابیان اینکه به همه شوراها و شهرداران استان توصیه می‌کنم از ریل قانون خارج نشوند خاطرنشان کرد: ما به همراه سازمان بازرسی از شهرداری‌های استان بازرسی می‌کنیم و در خصوص رعایت قانون، تعارفات را کنار می‌گذاریم.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123191