کد خبر: 123176 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 26 دي 1398 - 08:09
ناراحتی ماهینی از پرسپولیس
اتحادخبر: روز گذشته ماهینی با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفت تا مراحل فسخ قراردادش به طور کامل انجام شود تا برگ تسویه حساب را داشته باشد.

اتحادخبر:  حسین ماهینی حالا مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس است. بعد از مدت‌ها شایعه درباره جدایی این بازیکن نیمکت‌نشین از پرسپولیس، سرانجام باشگاه در لحظات آخر نقل و انتقالات نامش را در لیست فروش قرار داد تا این بازیکن فسخ کند. ساعاتی قبل از پایان نقل و انتقالات این اتفاق رخ داد تا ماهینی فعلاً بدون تیم بماند.

 

مثلاً باشگاه زودتر تکلیف فرشاد احمدزاده را روشن کرد تا این بازیکن به فولاد ملحق شود، اما زمان جدایی حسین ماهینی طوری نبود که بتواند تا پیش از پایان نقل و انتقالات به تیم دیگری منتقل شود.




البته از آنجا که او بازیکن آزاد است، مشکلی وجود ندارد و خارج از زمان بازار نقل و انتقالات هم می‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند. اما شرایط برای او نسبت به روز‌های شروع بازار تا حالا متفاوت است.

 

از مدتی قبل شایعه حضور ماهینی در لیست مازاد تیم مطرح بود. با طرح این شایعه، باشگاه‌هایی سراغ این بازیکن آمدند ولی از آنجا که او نسبت به جدایی مطمئن نبود و تصور می‌کرد باشگاه حفظش کند، تصمیم گرفت به پیشنهادات پاسخ منفی بدهد. بعد از رد کردن این پیشنهادات و درست در روز آخر نقل و انتقالات، باشگاه قرارداد را فسخ کرد تا حالا خبر برسد ماهینی از این مسئله ناراحت شده است.

 

حسین دیروز تصمیم گرفت کلاً مصاحبه نکند. او اگر می‌خواست حرف بزند احتمالاً اظهار دلخوری می‌کرد و اینکه اگر نمی‌خواستند بماند، زودتر باید فسخ قراردادش را می‌دادند تا حداقل تیم‌ها نقل و انتقالات خود را نبسته باشند. به هر حال اکثر تیم‌ها بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کردند و اگر هم باشگاهی باشد که دنبال بازیکن بگردد، آنقدر‌ها باشگاه تاپ و درجه یکی نیست.

 

روز گذشته ماهینی با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفت تا مراحل فسخ قراردادش به طور کامل انجام شود تا برگ تسویه حساب را داشته باشد. هنوز مشخص نیست این بازیکن از چه باشگاهی پیشنهاد دارد. او دوست دارد در تهران بماند و احتمال این مسئله هم زیاد است.

 

 

 

 

 

خبرورزشی
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123176