کد خبر: 123172 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 دي 1398 - 14:47
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
هشدار می دهیم اشرار دست از شرارت بردارند / مبارزه با آمریکا با شهادت سردار سلیمانی جهانی شده است

اتحاد خبر: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن فکر می کند ملت ایران با تهدید عقب می رود، اما ملت ایران انتقام سختش را گرفت و ابهت دشمن شکسته شد، آن عملیات استثنایی تاریخ با رمز حضرت زهرا آغاز شد و همه محاسبات دشمن را به هم ریخت و طبل جنگ خوابید و هم اکنون ما به ارامش می رویم و هیچ کس فکر جنگ علیه ایران ...

اتحاد خبر – ثریا شیری: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن فکر می کند ملت ایران با تهدید عقب می رود، اما ملت ایران انتقام سختش را گرفت و ابهت دشمن شکسته شد، آن عملیات استثنایی تاریخ با رمز حضرت زهرا آغاز شد و همه محاسبات دشمن را به هم ریخت و طبل جنگ خوابید و هم اکنون ما به ارامش می رویم و هیچ کس فکر جنگ علیه ایران را نمی کند، این آزمونی برای ارزیابی قدرت این ملت بود و بازدارندگی ما را کامل کرد. باز هم هشدار می دهیم که همه اشرار دنیا از شرارت دست بکشند و رژیم های فاسد اشتباه آمریکا را تکرار نکنند.


نتیجه تصویری برای سردار سلامی


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح چهارشنبه در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر اظهار کرد: حماسه باشکوه ایستادگی مردمان این سرزمین به مدد عالمان بزرگ آن است، که روح مقاومت را بر  پیکره این مردم جاودانه کرده اند.
وی افزود: مبارزه و شهادت رییسعلی دلواری و یارانش و دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در چند سال گذشته نیز احیای همان نماد و اهتزار همان پرچم و اثبات همان گفتار است که اینجا جای دست و پای متجاورزان قطع می شود و این افتخار ماندگار برای شما مردمان است. اما باز هم می توان از شکوه حماسه های بزرگ مردمان این دیار گفت.
سردار سلامی تصریح کرد: سرداران بزرگی همچون مهدوی و بپژن گرد پیشانی استکبار در این سرزمین را بر زمین زدند.
وی با بیان اینکه شهدا حجت خدا بر  روی زمین و فاتحان قله های سعادت هستند، اعلام کرد: شهدا ستون های مستحکم عزت، شرافت و کرامت ما هستند. آن ها صخره های سرسختی هستند که این ملت و استقلال و عظمت آن به این صخره های مستحکم متکی است. عمودها و ارکان و تکیه گاه ما الی الابد هستند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شهدا از این کشور پاسدارای می کنند و روح شجاعت و ثبات قدم و ایستادگی  در مقابل دشمن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما جاری ساخته اند، ادامه داد: آنها به ما درس استقاومت داده اند و ما به ما یاد داده اند که به اذن خداوند در مقابل هر دشمنی می توان ایستاد و نباید زانو نزنیم و اراده یک ملت را به ائتلافی از قدرت های بزرگ تحمیل کرد. این پیام شهدا است.
سردار سلامی بیان کرد: اثار وجودی شهیدان در نصرت های الهی این ملت اشکار و هویدا است. ما امدادهای خدا را در مقاطع مختلف زمانی داده ایم.  لنقلاب ما با این نصرت ادامه یافته است. امریکایی ها در طوفان شن طبس گرفتار شدند نشانه ای اشکار از نزول نصرت های الهی بر این امت است.
وی با بیان اینکه ما دیده ایم که دشمن همه عرصه ها را به جنگ تبدیل کرده است، گفت: جنگ اقتصادی را به منظور از بین بردن اعتماد مردم به رهبری و ارکان این نظام راه اندازی کرده اند و تجاوز فرهنگی بی سابقه با همه ابزارهای مدرن علیه جوانان ما سال ها به قلب جوانان ما می بارید تا آنها را از حجاب گریزان کند و آنها را در خیابان ها مقابل نظام قرار دهد.
سردار سلامی افزود: دشمن همه توان عمایات روانی خود را به کار برد تا قلب ها را بلرزاند و مردم را بترساند اما مردم ثابت قدم تر شدند و در مقابل مشکلات ایستادند و عظمت و شکوه  یک مقاومت باشکوه را در جهان به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران بزرگ قدرت آمریکا را فرسوده کرده است و آثار این پوسیدگی را می بینید و به همین حوادث اخیر نگاه کنید. سرانجام دشمن توانست پاسخ همه شکست های متوالی را در یک نقطه جبران کند و آن نقطه تجسم روح مقاومت فرمانده شهید ما سردار سلیمانی بود. دشمن می خواست پاسخ همه شکست ها را بدهد. سالها تلاش کرده بود تا مردم ما را به خیابان ها بیاورد تا علیه نظام بشوند.
سردار سلامی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی که مظهر غیرت بزرگ ایرانی است از نظر آمریکا جبران همه شکست هایش بود، اظهار کرد: ملت ایران پس از این شهادت دریا شد. همه ملت ایران از همه اقوام و طیف های سیاسی دریا شدند و 7 میلیون نفر در تهران زیر تابوت سردار را گرفته بودند و دنبال این انتقام سخت بودند هر چند دشمن تهدید کرده بود 52 نقطه را بمباران می کند اما مردم می دانستند که رییس جمهور امریکا تهدید کرده است بدون ترس فریاد اتنقام سخت سر می دادند.
وی گفت: تصویر امریکا با نفرت و ننگ بالاتری شکل گرفته و جهان اسلام انرژی جدیدی برای مقاومت پیدا کرده است. مبارزه با امریکا با شهادت سردار جهانی شده است. من پای این ملت را می بوسم. 50 میلیونی که به خیابان ها آمدند. دستاوردی بزرگتر برای این شهادت نیست.
سردار سلامی با بیان اینکه دشمن فکر می کند ملت ایران با تهدید عقب می رود، اما ملت ایران انتقام سختش را گرفت و ابهت دشمن شکسته شد، ادامه داد: آن عملیات استثنایی تاریخ با رمز حضرت زهرا آغاز شد و همه محاسبات دشمن را به هم ریخت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران از درون این واقعه عظیم دوباره آن شکوه را با صلابتی بزرگتر احیا کرد .
وی با تاکید بر اینکه طبل جنگ خوابید و هم اکنون ما به ارامش می رویم و هیچ کس فکر جنگ علیه ایران نمی کند، گفت: این ازمونی برای ارزیابی قدرت این ملت بود و بازدارندگی ما را کامل کرد.
سردار سلامی تصریح کرد: باز هم هشدار می دهیم که همه اشرار دنیا از شرارت دست بکشند. رژیم های فاسد اشتباه امریکا را تکرار نکنند.
وی خاطرنشان کرد: ما به سمت استقلال و آزادگی در حال پیشرفت هستیم و به اینده ای درخشان می رویم.
سردار سلامی گفت: ما دیگر در هیچ عرصه ای نگران نیستیم و دشمنان خود  را پشت سر گذاشته ایم و ارامش  داریم و مستقل و عزیزو سرافراز هستیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123172