کد خبر: 123105 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1398 - 14:25
بیانیه مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان در خصوص حادثه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین

اتحاد خبر: مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان در بیانیه ای ضمن اظهار تاسف از شهادت جمعی از هموطنان در واقعه هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی، خواستار محاکمه و برخورد قانونی با عوامل این اشتباه مرگ بار شد. در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار "اتحاد خبر" قرار گرفت آمده است: از دستگاههای مسئول و متولّی به جد می خواهیم در پیگیری ابعاد حادثه و...

اتحاد خبر: مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان در بیانیه ای ضمن اظهار تاسف از شهادت جمعی از هموطنان در واقعه هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی، خواستار محاکمه و برخورد قانونی با عوامل این اشتباه مرگ بار شد. 

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار "اتحاد خبر" قرار گرفت آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 درست در روزهایی که شهادت سردار قاسم سلیمانی با خیل انبوه وحدت ملت و پاسداشت این سردار ملی همراه شد، متاسفانه شنیدن خبر تاسف بار هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری اوکراین که منجر به از دست رفتن تعداد زیادی از هموطنان و نخبگان علمی کشور عزیزمان شد، کام ملت را تلخ کرد و تلخی بیش از پیش از آن جهت حاصل شد که پس از چند روز اعلام شد این هواپیما توسط آتش پدافند خودی مورد اصابت موشک قرار گرفته است.
 در هم آمیزیِ این موضوعات که با نوعی پنهان‌کاری از طرف مسولان همراه بود، موجی از نگرانی و تشتت فکری برای دیگر هموطنان ایجاد کرد که مایه ی نارضایتی عمومی را در زمینه ی عدم ارائه ی اطلاعات دقیق به مردم به همراه داشت و لذا موجب التهاب فضای کشور گردید.

 

مجمع اصلاح طلبان دشتستان ضمن تسلیت خدمت مردم بزرگوار ایران و خانواده های داغدار بازماندگان این حادثه ی غم انگیز، از دستگاههای مسئول و متولّی به جد درخواست می نماید در پیگیری ابعاد حادثه، روشن شدن دقیق ماجرا و محاکمه عاملان و برکناری بانیان و عوامل بروز این حادثه دهشتناک و همچنین مسئولان نظامی و غیر نظامی که سه روز پنهان کاری ناموجه را در دستور کار قرار دادند تمامی جدّ و جهد خویش را به کار گرفته و در تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای سالم اطلاعاتی که ضامن اعتماد ملی کشور عزیزمان است توجه ویژه معطوف نمایند.

 

مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123105