کد خبر: 123103 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 24 دي 1398 - 12:43
انصاری‌فرد:
هیچ وزیری برای رضایتنامه گل‌محمدی با مالک شهر خودرو تماس نگرفته است

اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ فشاری از مقامات بالادستی و وزیران برای صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی وارد نشده است.

 

اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ فشاری از مقامات بالادستی و وزیران برای صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی وارد نشده است.

محمد حسن انصاری‌فرد

 

 

 محمدحسن انصاری فرد که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود درباره مشکلات این باشگاه با گابریل کالدرون، اظهار کرد: ما خواهان ادامه همکاری با او بودیم اما کالدرون در آخرین نامه خود شرط‌هایی تعیین کرده بود که برای پذیرش بسیار سخت بود. یکی از این شرط‌ها تغییر مدیرعامل باشگاه بود به همین خاطر ما در نهایت نامه‌ای برایش ارسال کردیم و منتظر پاسخ بودیم که پاسخی به دست ما نرسید.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ توصیه‌ای از مقامات بالادستی برای صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی انجام نشده است، گفت: من از آقای حمیداوی می‌خواهم درباره این موضوع شفاف صحبت کنند. وزیر ورزش آقای سلطانی فر که الان خارج از کشور هستند و برای رضایتنامه گل‌محمدی تماسی نگرفتند. نه‌ تنها او بلکه هیچ وزیر و نماینده مجلس دیگری از طرف ما با مالک باشگاه شهر خودرو تماس نگرفتند و هیچ کس فشاری وارد نکرد که رضایتنامه آقای گل‌محمدی صادر شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: انتقال یحیی گل‌محمدی کاملا فوتبالی و حرفه‌ای انجام شده و بابت این انتقال هم مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به حساب باشگاه شهر خودرو واریز شده است و برای مابقی پول هم دو چک به این باشگاه داده‌ایم.

 

 

 

 

ایسنا

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123103