کد خبر: 123078 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 دي 1398 - 11:44
فرماندار تنگستان:
توسعه دلوار تنگستان شتاب گیرد/ استفاده از ظرفیت شیلات و گردشگری

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: دلوار شهری است که در مسیر پرشتاب توسعه قرارگرفته و این توسعه باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: دلوار شهری است که در مسیر پرشتاب توسعه قرارگرفته و این توسعه باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

توسعه دلوار تنگستان شتاب گیرد/ استفاده از ظرفیت شیلات و گردشگری  عبدالحسن رفیعی صبح سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: دلوار در حوزه شیلات، گردشگری و تجاری دارای ظرفیت‌های خوبی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه آن استفاده شود.

وی با اشاره به معرفی شهردار جدید دلوار از تلاش‌های شهردار سابق و سرپرست شهرداری دلوار تشکر و قدردانی کرد و اضافه کرد: شهردار باید در دل شهروندان جای داشته باشد و ارتباطش نباید با مردم قطع کند.

 

فرماندار تنگستان افزود: شهردار نباید حصاری بین خودو مردم ایجاد کند، زیرا هرچقدر شهردار بتوانند بامحبت و صمیمیت با شهروندان ارتباط بگیرد، می‌تواند از همکاری و هم‌افزایی شهروندان در توسعه، عمران و آبادانی شهر بهره ببرد.

 

انتخابات زمینه‌ساز تقویت ضریب امنیت کشور است

 

رئیس شورای اداری تنگستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و به عنوان یک ظرفیت اجتماعی و سیاسی و زمینه‌ساز تقویت ضریب امنیت کشور است.

 

وی تصریح کرد: امنیت کشور را آسان به دست نیاورده‌ایم و نباید به‌آسانی از دست بدهیم و تحت تأثیر جوسازی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم قرار بگیرد و این وظیفه مردم و مدیران است که با همدلی و هم‌افزایی آن را تقویت کنند.

رئیس شورای اداری تنگستان یادآور شد: با همدلی بسیار خوب بین هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان ارکان برگزاری انتخابات در شهرستان تنگستان یک انتخابات سالم برگزار و اصل بی‌طرفی در انتخابات موردتوجه همه است.

 

امکانات دولتی در اختیار کاندیدای انتخابات قرار نگیرد

 

وی با بیان اینکه امکانات دولتی در اختیار کاندیدای انتخابات قرار نگیرد ادامه داد: مدیران ضمن رعایت بی‌طرفی، نباید امکانات دولتی در اختیار نامزدها چه به نفع و علیه کسی قرار گیرد زیرا هدف ما اجرای مر قانون در برگزاری انتخابات است.

 

نباید کوتاهی در انعکاس دستاوردهای ۴۱ ساله جمهوری اسلامی صورت گیرد

 

رفیعی پور با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم تصریح کرد: مدیران در انعکاس دستاوردهای ۴۱ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند و نباید کوتاهی صورت گیرد و پروژه‌هایی که مشخص‌شده برای بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر و برنامه‌های فرهنگی اعلام نمایند.

وی افزود: با تعاملات و همراهی‌های بسیار خوب مسئولین استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان تنگستان پروژه‌های عمرانی و بزرگ شهرستان در حوزه‌های سدسازی، راه‌های ارتباطی، ورزشی، عمران شهری و روستایی، احداث مدارس، بهداشت و درمان، آب، برق، آبخیزداری و … فعال و پیشرفت خوبی دارند و امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضمن رفع مشکلات، روند توسعه و پیشرفت شهرستان شتاب گیرد.

فرماندار شهرستان تنگستان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهادت سردار رشید اسلام اندوهی عمیق و جان‌سوز برای مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان ایجاد کرد.

 

رفیعی پور ضمن تسلیت درگذشت هم‌وطنان عزیزمان در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و سانحه هوایی افزود: کارنامه، مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سپهبد شهید سلیمانی مربوط به الآن نیست، ایشان در دوران جنگ به عنوان فرمانده میدان نبرد و بعد از جنگ در مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور و بعداً ز آن نیز در مبارزه و پاک‌سازی منطقه از داعش نقش اساسی ایفا کرد.

 

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اقدام قاطع و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در پاسخ بسیار خوبی که به حرکت تروریستی آمریکا داده شد و اجماع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدام متقابل علیه امریکا و همراهی و اقدام خوب پارلمان عراق در بحث خروج امریکا از کشورشان جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اداری تنگستان از همراهی بسیار خوب مردم و نهادهای دولتی در شهرستان تنگستان در جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد سلیمانی سیلمانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک اجماع و وحدت و همبستگی خوبی در کشور اتفاق افتاد، شاید کمتر مواقعی در ۴۰ ساله گذشته چنین وحدت و همبستگی که بین همه مردم و گروه‌ها ایجادشده باشد باید قدر این همبستگی و وحدت را بدانیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: باید از این وحدت و اجماعی که به مناسبت شهادت شهید سردار سلیمانی ایجادشده و از این ظرفیت برای دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن و برای حضور حداکثری مردم در دوم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره برد.

 

در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر برگزار شد، حامد خیری به عنوان شهردار جدید دلوار معرفی شد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123078