کد خبر: 122999 ، سرويس: حوادث
تاريخ انتشار: 23 دي 1398 - 08:01
نجات مفقودان سیلاب سیستان و بلوچستان
اتحادخبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مفقودان سیلاب مناطق جنوبی استان با تلاش و همت نیروهای امدادی نجات پیدا کردند.

اتحادخبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مفقودان سیلاب مناطق جنوبی استان با تلاش و همت نیروهای امدادی نجات پیدا کردند. رسول راشکی افزود: روز گذشته پنج نفر از ساکنان روستای رادو از توابع دشتیاری چابهار در سیلاب مفقود شدند که تیم عملیات امداد و نجات هلال احمر پس از 5 ساعت جستجو توانستند این نفرات را نجات دهند.

 

راشکی بیان کرد: این مفقودان در رودخانه و کانال روستای جماعت‌زهی پیدا و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هم با اشاره به گزارشات مردمی مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه سرباز، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب دو تیم جسد این فرد را طی دو ساعت عملیات در رودخانه سرباز پیدا کردند و به نیروی‌های انتظامی تحویل دادند.

 

مصفا از شهروندان خواست در هنگام بارندگی و سیل از نزدیک شدن به رودخانه‌ها پرهیز کنند و در مکانهای مرتفع و امن پناه بگیرند و در صورت بروز حادثه با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند.

 

 

 

 ایسنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122999