کد خبر: 122938 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 دي 1398 - 07:54
روابط عمومی فدراسیون فوتبال:
ممکن است سرمربی تیم ملی، خارجی باشد!
اتحادخبر: روابط عمومی تیم ملی تاکید کرد که هنوز پروژه انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تمام شده نیست و هر احتمالی وجود دارد.

اتحادخبر: روابط عمومی تیم ملی تاکید کرد که هنوز پروژه انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تمام شده نیست و هر احتمالی وجود دارد.

 

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی در گفتگو با صداوسیما گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم تمام شده تلقی کنیم.

 

علوی با اشاره به صحبت‌های اسلامیان عنوان کرد: جمله‌ای که آقای اسلامیان گفتند به احتمال زیاد مربی داخلی انتخاب خواهد شد، اما این قطعی نیست که حتما مربی ایرانی بیاوریم. این که به طور قطعی اعلام کنیم که حتما مربی داخلی است، ظرف زمانی یک هفته مشخص خواهد شد.

 

وی افزود: اگر مربی خارجی مورد نظر باشد، کسی خواهد بود که شناخت کامل و کافی داشته باشد. مربی خارجی‌ای که فوتبال ایران و بازیکنان و شرایط فوتبال ما را بشناسد.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره زمان انتخاب نیز گفت: به هر حال مذاکرات در هفته جاری ادامه خواهد داشت. ما ۸۰ روز تا بازی هنگ کنگ فرصت داریم و البته جریان مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و قطعا انتخاب سرمربی تیم ملی روندی است که سریعا طی می‌شود و طبق برنامه ریزی فدراسیون تا اوایل هفته آینده جمع بندی خواهد شد.

 

 

 

ورزش سه

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122938