کد خبر: 122928 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 دي 1398 - 21:43
تاکید فرماندار دشتستان بر سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان گفت: باتوجه به شرایط جامعه و کشور، باید به اصل سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری که سه اصل مهم در انتخابات به حساب می آیند‌ توجه داشت. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فتح الله نوروزی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری دشتستان با اشاره به ویژگی های مدیر قابل اعتماد اظهار داشت: استفاده از قضاوت درست هنگام تصمیم گیری، ثبات و ...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: فرماندار دشتستان گفت: باتوجه به شرایط جامعه و کشور، باید به اصل سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری که سه اصل مهم در انتخابات به حساب می آیند‌ توجه داشت.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فتح الله نوروزی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری دشتستان با اشاره به ویژگی های مدیر قابل اعتماد اظهار داشت: استفاده از قضاوت درست هنگام تصمیم گیری، ثبات و استواری در کلام و عمل، قابل اطمینان بودن، استفاده از فرصت ها، منضبط بودن در انجام کارها، به کارگیری خلاقیت در انجام کار و پندگیری از اشتباهات گذشته از ویژگی های مدیر قابل اعتماد است.



نوروزی بیان کرد: یکی از اصول مهم در جریان انتخابات که در دشتستان به عنوان نماینده وزارت کشور به آن خواهیم پرداخت اصل حاکمیت قانون است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جامعه و کشور، باید به اصل سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری که سه اصل مهم در انتخابات به حساب می آیند‌ توجه داشت.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: انتخابات را باید به عنوان یک‌ اصل بسیار جدی، درون‌ مایه و هسته دموکراسی بشناسیم.

نوروزی با بیان اینکه صندوق رای به عنوان امانت و رای مردم را باید حق الناس در نظر گرفت، خاطر نشان کرد: از ظرفیت ها و امکانات دولتی به نفع هیچ یک کاندیداها استفاده نمی کنیم.

وی ادامه داد: در دشتستان 49 نفر ثبت نام کننده کاندیداها در مجلس یازدهم داشتیم که تا این‌ لحظه سه نفر انصراف داده اند.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: در روزهای آینده طرح نوین‌ نخیلات در حوزه آبپخش با میزان اعتبار 56 میلیارد، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نوروزی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن بهمن ماه و دهه فجر هستیم، اضافه کرد: همه باید برای برگزاری دهه مبارک فجر آماده باشیم و هریک از مدیران در قالب کارگروه های خود، همراهی لازم را داشته باشند و اداراتی که پروژه های عمرانی دارند، با هماهنگی و نظارت خود برای دهه فجر آماده باشند.

وی ادامه داد: پاسخگویی به مطالبات مردم با اخلاق اسلامی و رعایت نظم ضرورت است که در این زمینه همه مسئولان شهرستان دشتستان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.



فرماندار دشتستان خطاب به مدیران بیان کرد: وارد بخش ها که می شوید قطعا با بخشدار ها هماهنگ و همراه باشید.

نوروزی تاکید کرد: همه ادارات ما باید برنامه کاری برای سال آینده را در چهارچوب سند توسعه دشتستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها بال توسعه شهرستان هستند، اضافه کرد: انتظار دارم مدیران با شوراهای اسلامی و همچنین شوراها با مدیران همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: در راستای سند دار شدن املاک دولتی در حوزه استحفاضی خود اقدام کنید و سند تک برگ املاک‌ دولتی را داشته باشید.

رئیس شورای شهرستان دشتستان در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه فرماندار دشتستان پای کار است و در شروع کار خود جلساتی با شوراهای شهرها گذاشتند و این امر نشان می دهد که توجه ویژه ای به شوراها دارند.



کرامت کشاورز بیان کرد: اقدام به ایجاد توسعه منابع آب پایدار و پیگیری روند کاری آبشیرین کن ها در سطح شهرستان برای بهره برداری از منابع آب روند مهمی در امر کشاورزی است.

وی افزود: توجه و رسیدگی به تنها زمین فوتبال شهر بوشکان که همچنان فاقد چمن است و رسیدگی به ورودی اکثر شهرها حتی مرکز شهرستان که تاثیر جدی در زیباسازی شهر دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122928