امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 دي 1398 - 12:04

اتحادخبر:  بارندگی های سیل آسای روز گذشته(۲۰ دی ماه) در استان هرمزگان نیز صبح امروز نیز با آرامش نسبی همراه بوده و از شدت بارندگی ها کاسته شد.

اتحادخبر:  بارندگی های سیل آسای روز گذشته(۲۰ دی ماه) در استان هرمزگان نیز صبح امروز نیز با آرامش نسبی همراه بوده و از شدت بارندگی ها کاسته شد.

بارش باران و آبگرفتگی معابر در درگهان قشم

قطعی آب و برق برخی از نقاط هرمزگان

 

معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: به دنبال بارش باران شدید و کم سابقه در هرمزگان برق ۵۱ روستای بخش سندرک و ۵ روستای قشم و شهرک صنعتی گچین قطع است.

احمد غیبی  با بیان اینکه آب شهر بستک و منطقه فرامرزان نیز قطع است، تصریح کرد: مشکل قطعی برق و آب این مناطق تا عصر امروز برطرف می‌شود.

 

تمامی مقاطع تحصیلی میناب در نوبت بعدازظهر تعطیل است


رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: تمامی مفاطع تحصیلی نوبت بعدازظهر امروز شنبه ۲۱ دیماه تعطیل است.
سعیده کریمی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: به علت بارندگی در شهرستان میناب و جلوگیری از هرگونه اتفاقی، مدارس نوبت بعدازظهر این شهرستان تعطیل است.

 

راه روستای ماشنگی بخش رودخانه مسدود است


فرماندار شهرستان رودان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۳۲ میلیمتر بارندگی در رودان داشته ایم، گفت: بر اثر بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب ها راه دسرسی روستای ماشنگی به شهر زیارتعلی و سایر روستای بخش رودخانه مسدود شده است.
مصطفی غلامپور در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: اقدام لازم برای تسریع در روند بازگشایی این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: هم اکنون این مسیر تنها محور مسدود در شهرستان است و با تلاش های صورت پذیرفته تردد در سایر نقاط شهرستان برقرار است.

 

مدارس نوبت بعد از ظهر شهرستان قشم باز است 

 

فرماندار شهرستان قشم گفت: مدارس همه مقاطع تحصیلی  شهرستان در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه دایر می باشد.

علیرضا نصری  افزود: با توجه به اعلام نظر هواشناسی مبنی بر خروج سامانه بارش زا و مساعد بودن شرایط جوی خانواده ها می توانند فرزندان خود را برای نوبت بعد از ظهر، مدرسه بفرستند.

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان در پی شایعه تخریب پل محدوده دوراهی حسینه به سمت باوردان

این ستاد ضمن تکذیب این شایعه از مردم استان خواست به علت حجم بالای آب در  محور اصلی بندرلنگه به پارسیان در محدوده دوراهی حسینه به سمت باوردان باید احتیاط لازم در ترددهای این مسیر را انجام دهند

 

سامانه بارشی در نیمه شرقی هرمزگان فعال خواهد بود/از تردد شناورهای سبک خودداری شود

 

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با کاهش ابرناکی از مناطق غربی استان، عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان خواهد بود و به تدریج این سامانه از ساعات بعدازظهر از شرق استان خارج می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی روز جاری در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی تداوم خواهد داشت و با کاهش ابرناکی از مناطق غربی استان، عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان خواهد بود و به تدریج این سامانه از ساعات بعدازظهر از شرق استان خارج می شود.

وی اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به شرایط نامساعد جوی امروز به ویژه در شرق استان از تردد در حاشیه رودخانه ها، رفتن به مناطق مرتفع و تردد های غیر ضرور جاده ای  خودداری شود.
سی سی پور ادامه داد: طی امروز شرایط دریا جهت تردد های دریایی ایمن نخواهد بود و در مناطق دریایی وزش تند بادهای شدید شمال غربی خواهیم داشت که سبب مواج ماندن دریا تا روز یکشنبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد در برخی نقاط تنگه هرمز به بیش از۵۰  کیلومتر در ساعت خواهد رسید و با توجه به ساعت مد در ساعات شب در محدوده سواحل از جمله بندرعباس  تمهیدات لازم صورت گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرطنشان کرد: از تردد شناورهای سبک جدا خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله ها جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه وزش این تند بادها ادامه خواهد داشت، بیان کرد: طی روز یکشنبه ضمن مواج بودن شدید دریا و وزش بادهای شدید ،در برخی نقاط دریایی خلیج فارس ،تنگه هرمز و دریای عمان  وقوع رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.
سی سی پور در پایان اظهار کرد: با خروج موج بارشی به تدریج از صبح فردا شاهد کاهش محسوس دمای کمینه خواهیم بود که این شرایط دمایی طی هفته جاری تداوم خواهد داشت.

 

جاده محور جاسک-میناب مسدود شد

 

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران جاسک گفت: بعلت شدت بارندگی در اول صبح امروز(۲۱ دی ماه) طغیان و بالا آمدن بیش از حد رودخانه های فصلی را به همراه داشت که راه محور جاسک میناب در تمامی آبنما ها مسدود است؛ شهروندان و خودروهای عبوری به هیچ وجه تا اطلاع ثانویه به آبنماها نزدیک نشوند، جاده محور جاسک بشاگرد هم همچنان مسدود است.

محمد رادمهر در گفت و گو با ایسنا، افزود: در شرق جاسک بدلیل وجود پل ها مسیر جاسک لیردف مشکل خاصی وجود ندارد ولی در حوزه غرب محور جاسک میناب بشتر رودخانه طغیان کرده و جاده مسدود است.

فرماندار جاسک بیان کرد: بارندگی سنوات گذشته طغیان روداخانه ها درحدی می باشد که امکان تردد برای وسیله های سنگین فراهم می شود، ولی ظغیان رودخانه ها در امروز صبح بسیار خطرناک است و توصیه و اخطار داده می شود، هیچ خودرویی نزدیک آبنماها نشود و با پلیس راه ورودی شهرها وراهداران در محورها نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند و رانندگان صبوری کنند تا شرایط تردد محیا شود.

 

آخرین گزارش وضعیت شهرستان های هرمزگان پس از بارندگی

 

استاندار هرمزگان در نخستین ساعات صبح امروز در گفتگوی تلفنی با فرمانداران آخرین وضعیت شهرستان ها را پس از سیل و بارندگی شدید شب گذشته(۲۰ دی ماه) در همه ابعاد زیرساختی و خدمات رسانی پیگیر شد.

فریدون همتی از آمادگی کامل استان برای مقابله با این بحران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد بارندگی در شهرستان ها  مسیر عبور از تعدادی رودخانه ها که طغیان کرده اند، مسدود است و باید تا فروکش کردن آبهای پس از بارندگی منتظر ماند.

وی افزود: پس از فرو نشستن آب ها بازدیدهای لازم انجام و برآورد خسارت ها اعلام خواهد شد.

همتی با بیان اینکه هنوز بارندگی در بسیاری نقاط استان ادامه دارد از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی از جان و مال خود محافظت کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام  بارندگی و کاهش حجم آبهای روان در سطح شهرها، پل ها ، جاده ها و مسیر ها برآورد خسارت ها انجام خواهد شد و به مرکز گزارش می شود.

 

آخرین وضعیت راه های شرق هرمزگان

 

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب در اطلاعیه ای اعلاک کرد: راه های ارتباطی میناب - سندرک، میناب - هشتبندی و سندرک - بشاگرد به علت بارندگی تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین بعلت شدت بارندگی در اول صبح امروز طغیان و بالا آمدن بیش از حد رودخانه های فصلی راه محور میناب جاسک در اغلب آبنما ها مسدود است.از هرگونه تردد در این مسیرها جدا خودداری کنند.

 

۷۰ مورد عملیات امدادرسانی نجاتگران هلال احمر در سیلاب و آبگرفتگی هرمزگان

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: از اواخر روز پنجشنبه(۱۹ دی ماه) تا امروز، نجاتگران جمعیت هلال احمر هرمزگان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده اند.

 

مختار سلحشور  با اشاره به شروع بارندگی های شدید و سیل آسا در هرمزگان، اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به هرمزگان، نجاتگران جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش در آمده‌ و در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان متاثر از سیل، آبگرفتگی معابر و منازل هستند.

وی تصریح کرد: از اواخر روز پنجشنبه تا به این لحظه نجاتگران جمعیت هلال احمر در سطح استان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان کرد: بالغ بر ۱۵۰ نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر هرمزگان در شهرستان های “بندرعباس”، “قشم”، “بندرلنگه”،”میناب”، “سیریک”و “رودان” نسبت به امدادرسانی و رفع آبگرفتگی منازل اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: اقلام امدادی نیز متناسب با شرایط و نیاز حادثه دیدگان در مناطق متاثر از بارندگی توزیع شده است.

سلحشور ضمن تاکید بر توجه مردم استان به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران در راستای کاهش حوادث احتمالی، از آمادگی کامل امدادگران جمعیت هلال احمر هرمزگان و ادامه روند امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:شماره تماس ۱۱۲(ندای امداد) آماده پاسخگویی به مردم است لذا مردم در صورت نیاز و بروز مشکل می‌توانند با این شماره تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

توقف تردد دریایی در مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس

 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد در مسیر دریایی بندرعباس به قشم و بالعکس همچنان متوقف است.

حمیدرضا محمدحسینی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد در مسیر دریایی بندرعباس به قشم و بالعکس همچنان متوقف است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت شناورها از بندرشهیدحقانی بندرعباس به بندر ذاکری قشم و بالعکس از روز گذشته به دلیل شرایط نامساعد جوی انجام نمی‌شود.

محمدحسینی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر تردد در مسیر دریایی بندرعباس به هرمز و بالعکس در حال انجام است، اما از ساعات ظهر با افزایش سرعت باد و شرایط نامساعد جوی حرکت شناورها در این مسیر نیز متوقف خواهد شد.

سرریز سد در جناح بستک و تخلیه منازل مسکونی حریم رودخانه/ اکنون وضعیت عادی است

فرماندار بستک گفت: شب گذشته در پی بارندگی‌های شدید در شهرستان بستک دو سد در مناطق جناح، کوخرد و هرنگ سرریز کرد و منازل مسکونی حریم رودخانه را تخلیه کردیم.

 

سید شمس‌الدین حسینی قتالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته(۲۰ دی ماه) در پی طغیان رودخانه‌ای فصلی در شهر جناح منازل مسکونی حریم رودخانه را تخلیه کردیم.

وی افزود: بیشتر بارندگی شهرستان بستک در بخش‌های جناح و کوخرد و هرنگ بود که در پی آن دو سد بزرگ در این مناطق پر شد؛ در ۳۰ سال گذشته این سدها سرریز نشده بود و این سرریز باعث شد برخی مناطق شهرستان بستک به مخاطره بیفتد و تاریکی شب نیز باعث ایجاد ترس و وحشت بین مردم شد که درنهایت آسیبی به کسی وارد نشد.

 

فرماندار شهرستان بستک عنوان کرد: بارندگی در شهر بستک ۹۹.۷ و نزدیک به ۱۰۰ میلی‌متر و در شهر جناح و کوخرد هرنگ ۱۴۲ میلی‌متر بوده است.

حسینی قتالی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان بستک و شهر جناح عادی است و مشکل خاصی نداریم.

 

 

تاکنون تلفات جانی در هرمزگان نداشتیم/اوضاع به طور کامل تحت کنترل است

 

استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه سیل تاکنون در استان تلفات جانی در پی نداشته و در حال بررسی میزان خسارات هستیم.

فریدون همتی صبح امروز(۲۱ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: خوشبختانه سیل تاکنون در استان تلفات جانی در پی نداشته و در حال بررسی میزان خسارات هستیم.

وی اضافه کرد:تمامی نیروی‌های امدادی و ستادی استان در حالت آماده باش و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

همتی با اشاره به اینکه شخصا از روستاهای شمیل و چهچکور بندرعباس که بیشتر درگیر سیل بودند، بازدید کرده است، بیان کرد: اوضاع به طور کامل تحت کنترل است.

استاندار هرمزگان به تخلیه بخشی از آب سد شمیل هم اشاره کرد، افزود: به دلیل جلوگیری از هرگونه آسیب بخشی از آب این سد روز گذشته با رعایت نکات ایمنی تخلیه شد.

همتی با اشاره به اینکه سیل به برخی زیرساخت‌های استان از جمله راه‌ها خسارات زیادی وارد کرده است که در حال بررسی میزان خسارات هستیم، خاطرنشان کرد:  از مردم سراسر استان تقاضا داریم تا خروج سامانه بارشی نکات ایمنی را رعایت کنند و از نزدیکی به رودخانه ها و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه حجم آب برخی رودخانه ها تا چند روز پس از پایان بارندگی هم زیاد است، افزود: هم استانی‌ها از نزدیکی به رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

 

مجموع بارش های استان هرمزگان چه میزان است

 

مرضیه سی سی پور، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: مجموع بارش از سامانه بارشی اخیر در استان هرمزگان تا ساعت ۰۶:۳۰ امروز شنبه ۲۱ دی ۹۸ بر حسب میلیمتر به ترتیب قشم ۲۰۷/۸، بندرعباس ۱۶۴/۹، سیریک ۱۳۲/۸، رودان ۱۳۴، میناب ۱۰۴/۵، بستک ۹۹/۵، قشم فرودگاه ۹۵/۲، سردشت بشاگرد ۸۵/۹، ابوموسی ۸۰/۹، بندرخمیر ۷۲/۶، بندرلنگه ۷۰/۳، سیری ۴۴/۴، کیش ۴۲/۶، جاسک ۳۰/۶، حاجی آباد ۲۹/۴، پارسیان ۲۷/۱ و لاوان ۲۳/۲ بوده است.

 

اعزام سه مادر باردار به بیمارستان به دستور فرماندار پارسیان

 

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان بامداد امروز ضمن بازدید از محور روستای بوچیر به حمیران گفت: با اشاره به شدت بارندگی در شرق شهرستان پارسیان در چندین محل جاده مسدود و محور دو طرفه شده است.

 مجتبی رضاپور با اشاره به کمک رسانی به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بین روستای حمیران به بوچیر، گفت: با توجه به گیر کردن آمبولانس پشت آبنما و اعلام کمک از سوی پرسنل و پرستار اورژانس ۱۱۵ در جهت اعزام فوری سه مادر باردار به بیمارستان رستمانی با ماشین فرمانداری توانستیم از مسیر غیرقابل تردد به آب زده و جان خانمهای باردار را نجات دهیم.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان بیان کرد: شدت بارندگی و سر ریز شدن سدهای در روستاهای یاد شده  کشاورزی های پایین دست از بین برده  و باعث نگرانی کشاورزان شده است.

فرماندار پارسیان با اشاره به آبگرفتگی معابر و جاده ها و تمام مدارس در  مقاطع تحصیلی در روستاهای فوق را تعطیل اعلام کرد و گفت: مدارس روستای فوق در شرق شهرستان پارسیان تعطیل و فقط امتحانات نهایی برگزار می شود.

 

اکثر آبگرفتگی ها رفع شده است/ بارش ۱۶۴/۹ میلیمتری باران در بندرعباس

 

قائم مقام شهردار بندرعباس از رفع اغلب آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی گذشته و امروز خبر داد.
جعفر بهاری میمندی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت شهر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته اکثر آبگرفتگی‌های معابر رفع شده است.
وی افزود: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، بندرعباس ۱۶۴/۹ میلی متر باران در بندرعباس باریده که این میزان در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت بسیار قابل توجه است.
قائم مقام شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه آب گرفتگی با این حجم شدید باران دور از تصور نیست، اضافه کرد: با تمهیدات از قبل اندیشیده شده و بهره گیری از نیروهای کارگری، مدیریتی و همچنین ماشین آلات مورد نیاز، میزان آبگرفتگی در معابر به حداقل رسیده است.
بهاری بیان کرد: در این بارندگی اکثر نقاط آبگیر شناسایی شده و در جلسات مربوطه نسبت به رفع آن ها تصمیم گیری می شود.
این مقام مسئول در انتها نیز اعلام کرد: با توجه به تداوم ناپایداری جوی کلیه نیروها و ماشین آلات تا ۴۸ ساعت آینده در حالت آماده باش هستند.

تعطیلی برخی مدارس مرکز و شرق استان هرمزگان در روز شنبه / لغو امتحانات دانشگاه های بندرعباس

به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، مدارس شیفت صبح بندرعباس ، بندرخمیر،میناب ، بخش‌های شهاب قشم و سندرک در همه مقاطع تحصیلی و همه مقاطع تحصیلی مدارس جاسک امروز شنبه ۲۱ دی ماه تعطیل است.

امتحانات دانشگاه‌های واقع در شهر بندرعباس و قشم و امتحانات داخلی مدارس نیز فردا شنبه لغو و به روز دیگری موکول شد.امتحانات نهایی مدارس طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.

 

پیش از این فرمانداری شهرستان بشاگرداعلام کرده بود، همه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه تعطیل است.

نجات راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری از غرق شدن در کهورستان

این حادثه امشب حوالی ساعت ۲۴ حد فاصل دوراهی کهورستان به سمت روستای لردی و کنارستان رخ داد که بر اثر آن خودروی پژو در آبنما سقوط کرد و در مسیر آب قرار گرفت.تلاش برای خارج کردن خودروی مذکور ادامه دارد. راننده و سرنشین خودرو که اهل محله گل آفتاب کهورستان هستند توسط اهالی از غرق شدن نجات یافتند.

 

 

 

 

 

ایسنا



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/28
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • از اصحاب رسانه (رسانه های مجوزدار شهر برازجان) حمایت مالی میشود
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نماینده دشتستان عازم روسیه شد
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...