کد خبر: 122484 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 دي 1398 - 23:51
حکم مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ابلاغ شد / تصویر حکم

اتحاد خبر: طی حکمی توسط دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان، خانم دکتر زهرا نویدی فرد به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد.

اتحاد خبر: طی حکمی توسط دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان، خانم دکتر زهرا نویدی فرد به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد.

 


به گزارش اتحاد خبر به نقل روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر؛در قسمتی از این حکم که توسط دکتر سالاری ابلاغ شده آمده است:"امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان تلاش نمایید."


دکتر نویدی فرد در رزومه کاری خود ریاست بیمارستان مهر برازجان، رئیس و کارشناس ارشد درمان ستاد مدیریت و پزشک بیمارستان سلمان فارسی را دارد. وی یک ماه پیش به سرپرستی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب شده بود.

دکتر نویدی فرد اصالتا بوشهری و دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می باشد.





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122484