کد خبر: 122440 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 دي 1398 - 08:52
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
مردم استان بوشهر ۹۳ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹۳ میلیارد ریال زکات در استان بوشهر پرداخت کردند.احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم و وصولی‌ها زکات استان بوشهر از محل تولید خرما است.وی تصریح کرد: مردم دین‌دار و...

اتحادخبر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۹۳ میلیارد ریال زکات در استان بوشهر پرداخت کردند.

 مردم استان بوشهر ۹۳ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

 احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم و وصولی‌ها زکات استان بوشهر از محل تولید خرما است.

 

وی تصریح کرد: مردم دین‌دار و نوع‌دوست استان در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات شامل فطریه، زکات مال و زکات مستحبی پرداخت کردند که ۹۲ در صد این زکات جذب‌شده و در جهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند از قبیل مسکن، جهیزیه، درمان و… هزینه شده است.

 

لطفی از برگزاری آئین شکرانه زکات با حضور مسئولین کشوری و استانی در روز چهاردهم دی‌ماه در استان بوشهر خبر داد و گفت: مردم استان بوشهر همواره در پرداخت زکات پیشتاز بوده‌اند.

 

دبیر شورای زکات استان بوشهر گفت: جشن شکرانه زکات با حضور مسئولان کشوری و استانی و نمایندگان ۳۱ استان کشور در جهاد کشاورزی در روز شنبه (چهاردهم دی‌ماه) در مجتمع پویندگان راه امام (ره) کمیته امداد استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

لطفی بابیان اینکه آیت‌الله تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور مهمان اصلی این همایش است گفت: علاوه بر آن مسئولین دفاتر نمایند ولی‌فقیه جهاد کشاورزی در استان‌های کشور در این مراسم آئین شکرانه زکات حضور خواهند داشت.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از فعالان و مؤدیان زکات، بررسی چالش‌ها و بیان رویکردهای جدید در کیفیت‌بخشی به امر جذب و هزینه کرد زکات و همچنین نهضت احیا و ترویج فرهنگ زکات عنوان کرد و گفت: در این خصوص از رهنمودهای ریاست شورای عالی زکات کشور و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان بهره‌مند خواهیم شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مراسم که ائمه جمعه سراسر استان، فرمانداران و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی هم حضور دارند از مؤدیان فعال حوزه زکات تجلیل می‌شود.

 

 

 

مهر

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/122440