امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 دي 1398 - 07:34
اتحادخبر: فال روزانه 98/10/10
اتحادخبر: فال روزانه 98/10/10

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. یک سال دیگر از کتابچه زندگی‌تان را پشت‌سر گذاشته‌اید و در نگاه اول سالی که در پیش‌روی شما است با سال‌های دیگری که سپری کرده‌اید، تفاوتی ندارد. اما در سالی که با تولدتان شروع می‌شود، رویکردی زیرکانه به زندگی خواهید داشت و در این سال نسبت به سال‌های گذشته با جدیت بیشتری سکان زندگی را در دست خواهید گرفت. دی ماه را با کارهای زیادی شروع کرده‌اید و ازدحام کارها تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. در ماه اسفند و فروردین دوستان شما برنامه‌‌های زیادی برای‌تان خواهند ریخت و در این دو ماه شما را برای انجام کارها تنها نخواهند گذاشت. خرداد و تیر ماه سال آینده، زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون در دام عشق گرفتار نشده‌اید، در این دو ماه طعم شیرین عشقی ماندگار و هیجان‌انگیز را خواهید چشید. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود بیشتر از هر زمان دیگری باید دست زیردستان را بگیرید و فراموش نکنید که محبت، محبت می‌آورد. در شهریور ماه سال آینده زندگی‌تان دچار روزمرگی و کسالت خواهد شد، این وضعیت را با تغییر برنامه‌های کار و زندگی بهبود بخشید و راه هرگونه کسالتی را به زندگی‌تان ببندید. آبان سال آینده، ماه بسیار مهمی برای شما است و در این ماه لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برندارید و مطمئن باشید زحمتی که کشیده‌اید به بار خواهد نشست. سال تولدتان را با جدیت و پشتکار آغاز کنید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که تلاش شما در میان‌ سال‌های زندگی‌تان مثال‌زدنی باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز موقعیت‌های مختلفی برای کسب‌درآمد و سرمایه‌گذاری پیش‌روی شما قرار دارد، این موقعیت‌ها هرکدام فایده‌ها و ضررهای خاص خودشان را دارند و به راحتی نمی‌توانید سودآورترین موقعیت را انتخاب کنید. در چنین شرایطی از عقل‌سلیم‌ خود کمک بگیرید و موقعیتی را انتخاب کنید که کمترین ضرر را داشته باشد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد، در این مشاجره دخالت کنید و اجازه ندهید حرمت اعضای خانواده سر چیزهای پیش‌پا‌افتاده ریخته شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی نگفته را در دلش پنهان دارد و مدت‌ها است که دنبال فرصتی است تا این راز را با شما در میان بگذارد. امروز زمان خوبی است که سنگ‌صبور عشق‌زندگی‌تان باشید و به رازی که می‌خواهد با شما در میان بگذارد گوش فرا دهید. تغییراتی را قرار است در محل کار یا منزل انجام دهید، انجام این تغییرات به نفع شما و اطرافیان‌تان است و امروز در اولین فرصت ممکن، این تغییرات را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید هزینه‌ای را برای ثبت‌نام در یک دوره آموزشی خرج کنید و بابت اینکه چنین هزینه‌ای کرده‌اید ناراحت هستید. اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این دوره آموزشی افزایش تخصص و مهارت‌های شما را به دنبال دارد و آینده خود را با شرکت در این دوره، خواهید ساخت. درک متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این قضیه باعث شده تا گاه و بی‌‌گاه مشاجره‌ای بین شما در بگیرد. از امروز تصمیم بگیرید که با گفتگوی بیشتر با عشق‌زندگی‌تان به درک متقابل کاملی برسید. به‌رغم اینکه سرعت عمل خوبی در انجام کارها دارید، باز هم کارها در موعد مقرر انجام نمی‌شود و همیشه از کارها عقب هستید. عقب‌افتادگی شما در انجام کارها هیچ ربطی به سرعت عمل‌تان ندارد و نبود وسایل و ابزار لازم، جلوی سرعت‌عمل شما را گرفته است. در نتیجه در اولین فرصت ممکن، ابزار لازم برای انجام سریع و دقیق کارها را خریداری نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامت جسمی و روحی مناسبی ندارید و روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شوید، ریشه این وضعیت در ورزش نکردن شما نهفته است و از امروز تصمیم بگیرید با شرکت در دوره‌های ورزشی، سلامت جسم و ذهن خود را تضمین نمایید. فردی که شناخت زیادی از او ندارید به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری کرده است، این پیشنهاد با توجه به عدم شناخت شما از این فرد، مشکوک به نظر می‌رسد، در نتیجه ابتدا تحقیقات بیشتری در خصوص این فرد و پیشنهادش انجام دهید و سپس با بررسی تمامی جوانب، قسمتی از پول خود را برای این سرمایه‌گذاری هزینه کنید. امروز میان شما و فردی جروبحث در خواهد گرفت، در نتیجه رفتاری آرام با دیگران داشته باشید و تا می‌توانید جلوی مشاجره‌های احتمالی را بگیرید. شخصیتی خلاق دارید و اهل کارهای نوآورانه هستید، اگر به فکر موفقیت بیشتر هستید، شغلی در راستای خلاقیت‌های خود پیدا کنید و مطمئن باشید که در این کار به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد. امروز با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه رفاقتی بلندمدت را فراهم خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش ندارید و چنین روزهایی را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت کنید. به فکر افزایش درآمد هستید اما راه درست رسیدن به سود بیشتر را بلد نیستید، رمز موفقیت شما در تلاش بیشتر نهفته است و اگر به فکر افزایش دانش و تخصص خود باشید، درآمد بیشتری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. کاری را در گذشته ناتمام رها کرده‌اید و امروز از جانب این اهمال‌کاری،‌ ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. رابطه رضایت‌بخشی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز عشق‌زندگی‌تان کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و بیشتر از همیشه عاشق او خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتمادبه‌نفس زیادی دارید اما سهم خود را از زندگی نگرفته‌اید و به دستاوردهای چشمگیری نرسیده‌اید، برای موفقیت بیشتر از اعتماد‌به‌نفس بالایی که دارید کمک بگیرید و مطمئن باشید با مشکلی برخورد نخواهید کرد که از پس آن بر نیایید. امروز عزیز سفرکرده‌تان از مسافرت باز خواهد گشت و شما و اهالی منزل را حسابی خوشحال می‌کند. فردی قصد دارد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد. این فرد را شناسایی کنید و به او بفهمانید که هیچ چیزی نمی‌تواند شما را از عشق‌زندگی‌تان دور کند. اهل کمک به دیگران هستید و امروز فردی از شما در خواست کمک می‌کند، دست رد به سینه این فرد نزنید و مطمئن باشید کمک شما به این فرد از چشم دیگران پنهان نخواهد ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

معجزه خنده را در زندگی فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. امروز قرار است با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای خرید بیرون از منزل بروید. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و در کنار خرید، گفتگویی با عشق‌زندگی‌تان داشته باشید و محبت و تفاهم بیشتری نسبت به هم پیدا کنید. قرار است کار مهم و خلاقانه‌ای را در منزل یا محل‌کارتان شروع کنید، قبل از انجام این کار، یک‌بار دیگر تمام جوانب امر را بررسی کنید تا چیزی از قلم نیافتاده باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشوده دارید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در زندگی از هر دستی که بدهید، از همان دست پس خواهید گرفت. وقت ارزشمند خود را به تفریحات سپری می‌کنید و آن‌گونه که باید و شاید مدیریت زمان ندارید، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از عقب‌افتادن از دیگران به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که با مدیریت زمان دقیق و منظم، در کنار کار، وقتی برای تفریح هم پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری انجام داده و از این رفتار حسابی دلخور شده‌اید، اما جایی برای دلخوری وجود ندارد چرا که شما از این رفتار سوء‌برداشت داشته‌اید و منظور عشق‌زندگی‌تان از این رفتار چیزی به غیر از خیر و صلاح شما نبوده است. امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شما و اعضای خانواده را غرق در شادی و نشاط خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

گرفتاری‌های مالی لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد و امروز با مشکلات مالی مختلفی روبرو هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده است، متوجه مشکلات مالی شما شده و امروز دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در مشکلات هرگز شما را تنها نگذاشته است و امروز نیز به شما ثابت می‌کند که شریک غم‌و‌غصه‌های‌تان است. انسان هنرمند و باسلیقه‌ای هستید و امروز این روحیه شما مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرد و قدر هنر شما را خواهند دانست. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید اما همیشه از انجام این کارها گریزان هستید، امروز زمان خوبی است که تکلیف‌تان را با این کارها یک‌سره کنید و کارهای عقب‌مانده را یکی پس از دیگر انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت زیادی به خواسته‌های دیگران می‌دهید و به جای اینکه به فکر خودتان باشید، دائم به فکر حل مشکلات اطرافیان هستید. این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه از خودتان غافل نشوید و در کنار رسیدگی به دیگران، فرصتی را برای انجام کارهای مهمی که در پیش‌رو دارید کنار بگذارید. مدت‌ها است که نتوانسته‌ای مبلغی را پس‌انداز کنید و این قضیه ثبات مالی شما را متزلزل کرده است. امروز پولی به دست شما می‌رسد، این پول نه‌تنها مشکلات‌تان را پوشش می‌دهد، بلکه مبلغی از آن را می‌توانید برای روز مبادا، پس‌انداز کنید. امروز احتمال مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و تا می‌توانید سعی کنید میان شما و این فرد صلح‌و‌صفا برقرار شود. علاقه‌زیادی به یادگیری دانش و تخصص‌های جدید دارید، در نتیجه قبل از اینکه علاقه‌تان را از دست بدهید، امروز در دوره آموزشی ثبت‌نام کنید و درهای بیشتری را به روی موفقیت‌ باز کنید. امروز فرصت فراغتی حاصل خواهد شد تا ثابت کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بیشتر از همیشه دوست دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

راز مگویی را در سینه دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه پرده از این راز مهم بردارید، یک‌بار دیگر فکر کنید، چرا که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه ناگفته باقی‌ بمانند. امروز به اعضای منزل یا دوستان قول داده‌اید که با هم بیرون بروید و حسابی خو‌ش‌بگذرانید، اما حجم‌کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، مجال چنین فرصتی را به شما نمی‌دهد، در نتیجه احتمال دلخوری اعضای منزل یا دوستان بابت این بدقولی وجود دارد. شرایط خود را به آنها توضیح دهید و قول بدهید که در اولین فرصت خلف‌وعده‌ای که کرده‌اید را جبران خواهید کرد. کار مهمی باید انجام دهید و در انجام این کار شک دارید و مردد هستید، این قضیه باعث شده تا فکرتان درگیر شود و تمرکز لازم را نداشته باشید. راه شک و تردید را ببندید و دل‌تان را به دریا بزنید و کاری که فکر می‌کنید به صلاح‌تان است را انجام دهید. مطمئن باشید از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید، چرا که خطری در کمین است و احتمال دارد بیماری جان نازنین‌ شما را تهدید کند. مدتی است که خبری از بزرگان فامیل نگرفته‌اید و جویای حال آنها نشده‌اید، امروز فرصتی را برای بازدید از ریش‌سفید‌های خانواده اختصاص دهید و پای صحبت‌شان بنشینید و از آنها خواهش کنید تا کوله‌بار تجربه‌های‌شان را با شما به اشتراک بگذارند. از هر موقعیتی برای شرکت در کارهای خیریه بهره می‌گیرید و امروز نیز موقعیتی برای کاری انسان‌دوستانه فراهم می‌شود، این کار را انجام دهید و مطمئن باشید کسی از کار خیر ضرر نکرده است. امروز خاطره‌های خوش گذشته در ذهن‌تان تداعی می‌شود و دائم به فکر روزهای شاد قدیم می‌افتید. در کنار اینکه این خاطره‌ها را زنده نگه می‌دارید، به فکر کارهای روزانه خود هم باشید و اجازه ندهید رویاپردازی و غرق‌شدن در خاطره‌های قدیمی،‌ شما را از کارهای امروز عقب بیاندازد. مهمانی ترتیب‌داد‌ه‌اید و امروز وقت زیادی را برای پذیرایی از مهمان‌ها باید اختصاص دهید. زحمتی که برای این مهمانی می‌کشید، ارزشش را دارد و در کنار مهمان‌ها حسابی به شما خوش خواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارد و کاری می‌کند که محبت‌های او را هرگز فراموش نخواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

عازم سفری تفریحی هستید و در این مسافرت حسابی به شما خوش خواهد گذشت. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید اما فراموش نکنید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و اوضاع مالی‌تان بهتر خواهد شد. انسان جدی و مصممی هستید و کارها را با جدیت تمام انجام می‌دهید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و با جدیت و پشتکار این مشکل را حل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه می‌پرستد و امروز به شما ثابت خواهد کرد که از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 18 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...