کد خبر: 121799 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آذر 1398 - 13:48
انصراف یادگار شهید گنجی از کاندیداتوری در انتخابات مجلس / متن بیانیه

اتحاد خبر:از اینکه در کنار شما بودم تا شاید روزی را رقم بزنیم که به عنوان یک رخداد تاریخی در راستای اعتلای شهرستان ثبت شود خوشحالم. دشتستان در ادوار مختلف صحنه‌ی رشادت‌ها و سلحشوری‌های زنان و مردانش بوده است، اما باید اذعان کنیم مردم این خطه همواره نظاره‌گر محرومیت‌ها و نارسایی‌ها بوده‌ و همچنان نیز هستند.‬‬پذیرفتنی نیست ذخایر ...

مردم شریف دشتستان

 

از اینکه در کنار شما بودم تا شاید روزی را رقم بزنیم که به عنوان یک رخداد تاریخی در راستای اعتلای شهرستان ثبت شود خوشحالم. دشتستان در ادوار مختلف صحنه‌ی رشادت‌ها و سلحشوری‌های زنان و مردانش بوده است، اما باید اذعان کنیم مردم این خطه همواره نظاره‌گر محرومیت‌ها و نارسایی‌ها بوده‌ و همچنان نیز هستند.‬‬

 


پذیرفتنی نیست ذخایر عظیم دشتستان -با وجود ظرفیت‌های پرشمار انسانی و طبیعی‌اش- ناکافی باشد. پذیرفتنی نیست عدالت، این مفهوم زیبای بشری، دست‌نیافتنی باشد. ما نیز بنا نداریم وقت خود را صرف ناامیدی و مصرف مسکّنی به نام پیشرفت تدریجی کنیم و فرصت آن رسیده است تا گردبادهای خیزش به حرکت در بیایند و شرایط را واقعا تغییر بدهیم. اگرچه با دشواری‌های امروز و فردا روبرو هستیم، اما اجازه ندهیم جوانه‌های امید برای نسل‌های آینده‌ی دشتستان و ایران خشک شوند و نگذاریم در دره‌ی ناامیدی غوطه‌ور شویم. ما می توانیم -همچون صدها شهید و ایثارگر شهرها و روستاهایمان- از کوه‌های ناامیدی سنگ‌های امید بتراشیم.
راه غلبه بر مشكلات موجود اتخاذ رویکردی نو، انقلابی و تحول‌خواهانه است و پیمودن آن نیازمند وحدت همه‌ی کسانی‌ست که دل در گرو رفع محرومیت‌ها دارند. به فرمایش رهبر جانباز فرزانه‌مان، "بی‌شک فاصله‌ی میان بایدها و واقعیت‌ها همواره وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب می‌دهد، اما این فاصله طی‌شدنی‌ست"‬. ‎با عنايت پروردگار باید آغازگر جنبشی باشیم که روزی سراسر ایران را فرا بگیرد و ناهمواری‌های امروز را به همواری‌های فردا بدل کند، کوه‌ها را کوتاه‌تر کند و دره ها را بالاتر بیاورد تا برای همه فرصت‌های بيشتر و بهتری وجود داشته باشد.‬ امیدوارم در گام بعدی انقلاب آرزوهایمان را به هدف بدل کنیم و روایتی توامان بسازیم از سرگذشت ایران و سرنوشت آتی ایرانیان.
 اینجانب، ضمن تشکر فراوان از همه‌ی کسانی که همواره به بیت شهیدان گنجی علاقه مند بوده اند و از سال ها پیش و علی الخصوص در ماه های اخیر حقیر را مورد لطف و محبت بی دریغ خود قرار داده اند، به اطلاع مردم شریف می رسانم که امکان حضور در انتخابات دوره‌ی جاری مجلس را ندارم. حجم کار دانشگاهی و تدریس و پژوهش فرصت اندکی باقی گذاشته است که متاسفانه حضور مستمر در دشتستان را برایم دشوار می‌کند. از رسانه‌هایی که اخبار انتخابات را به‌صورت حرفه‌ای پوشش دادند، دوستان و بستگان، و نهایتا خواهران و برادران تلاشگرم در کلیه‌ی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز سپاسگزارم.
 با این وجود، این پایان کار نیست و از آحاد مردم نجیب منطقه و تمام کسانی که به آرمان‌های مشترکمان باور دارند دعوت می‌کنم تا نقش پراهمیت خود را همچون گذشته ایفا نماییم. با احترام به تمامی گروه های سیاسی که سرمایه‌های تاریخی این کشور هستند، به یاری پروردگار، می توانیم شرایط انتخاب یک نماینده‌ی توانمند، شجاع، متعهد به خون شهدا و معتقد به آرمان های اصیل و بلندمرتبه‌ی نظام که متعلق به همه ی مردم است را فراهم کنیم.

 

 

 

با تقدیم احترام مجدد و با آرزوی فرداهای روشن برای دشتستان عزیز‬‬
نادر گنجی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121799