کد خبر: 121580 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آذر 1398 - 12:20
برای دوازدهمین سال پیاپی؛
انتخاب شخصیت سال ویژه نامه نوروز 99 هفته نامه اتحاد جنوب+تصاویر گردهمایی

اتحاد خبر: گردهمایی مدیر مسئول و هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب شامگاه یکشنبه 25 آذر ماه 1398 برگزار شد. اکبر صابری افزود: طبق سنت 11 سال گذشته یک سال در میان به مشاهیر زنده و رحمت خدا رفته می پردازیم و امسال نوبت بزرگانی است که زنده هستند. وی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با کمک و یاری شما عزیزان امسال نیز بهترین انتخاب را داشته باشیم و...

اتحاد خبر: گردهمایی مدیر مسئول و هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب شامگاه یکشنبه 25 آذر ماه 1398 برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این گردهمایی که پیرامون تعیین شخصیت سال ویژه نامه نوروز 99 بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه اتحاد جنوب گفت: همان طور که همه مستحضرید طی 11 سال گذشته همواره در آستانه نوروز با مشورت و رای تحریریه یک نفر از مشاهیر و مفاخر دشتستان به عنوان شخصیت سال ویژه نامه نوروز انتخاب و مفصل به معرفی ابعاد زندگی آن شخص به نسل فعلی جامعه اقدام خواهد شد.



اکبر صابری افزود: طبق سنت 11 سال گذشته یک سال در میان به مشاهیر زنده و رحمت خدا رفته می پردازیم و امسال نوبت بزرگانی است که زنده هستند.
وی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با کمک و یاری شما عزیزان امسال نیز بهترین انتخاب را داشته باشیم و برگی دیگر از دفتر زرین اتحاد جنوب را به مردم خوب استان بوشهر تقدیم کنیم.

در ادامه این جلسه که حدود 50 نفر از اهالی قلم و همکاران اتحاد جنوب حضور داشتند اسامی 22 نفر از مشاهیر و بزرگان زنده دشتستان شامل فرهیختگان، نخبگان، شاعران و افراد صاحب نام دشتستانی مطرح و پس از صحبت پیرامون ابعاد شخصیت این بزرگواران، در نهایت رای گیری انجام شد و به ترتیب آقایان 1.دکتر هیبت الله مالکی 2.دکتر فضل الله رضایی 3. دکتر ابراهیم شفیعی حائز بیشترین آراء شدند و بدین ترتیب آقای دکتر هیبت الله مالکی به عنوان شخصیت سال ویژه نامه نوروز 99 اتحاد جنوب انتخاب شد.



شایان ذکر است 11 سال است که اتحاد جنوب در ویژه نامه های نوروزی فاخری که منتشر می کند هر ساله به معرفی یکی از مشاهیر و مفاخر دشتستان می پردازد و سال گذشته این پرونده به مرحوم "کربلایی کرم کوهستانی" اختصاص یافته بود.

همچنین 26 آذرماه زاد روز اکبر صابری مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب است که مصادف با انتخاب شخصیت سال ویژه نامه نوروز 99 شد و به همین مناسبت آئین پاسداشت تولد ایشان برگزار شد.


در این مراسم، تحریریه اتحاد جنوب و جمعی از هنرمندان و فعالان اجتماعی شهر برازجان حضور داشتند.

 

 

 

دورهمی تحریریه و دوستان اتحاد جنوب برای انتخاب شخصیت سال ویژه نامه نوروز 99 و پاسداشت تولد اکبر صابری/ تصاویر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121580