کد خبر: 121420 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 آذر 1398 - 09:39
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر:
ثبت‌نام بانوان در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر کاهش یافت

اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ثبت‌نام بانوان در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر کاهش یافت.

اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ثبت‌نام بانوان در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر کاهش یافت.

ثبت‌نام بانوان در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر کاهش یافت  مجید خورشیدی بعدازظهر چهارشنبه در سمینار آموزشی توانمندسازی و توان افزایی مهارت‌های رفتاری و شغلی ویژه بانوان بخشدار، دهیار و مشاورین امور بانوان و خانواده فرمانداران در تنگستان اظهار داشت: دهیاران، شهرداران و شوراها در اموری که بر عهده‌دارند به کارهای اجتماعی و توسعه منابع انسانی روستا نیز توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در موضوع انتصاب بانوان در سمت‌های مدیریتی بر اساس ارزیابی‌هایی که به‌عمل‌آمده در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است که این نشان از توجه حداکثری مدیریت ارشد استان به شایسته‌سالاری دارد.

 

خورشیدی با بیان اینکه در انتصابات بانوان در استان بوشهر همواره شایسته‌سالاری مدنظر بوده است اظهار داشت: در انتصاب بانوان باید نهایت دقت صورت گیرد زیرا بانوان رسالت‌های مختلفی را در آن واحد در حال انجام دارند.

 

وی با بیان اینکه مدیران زن هم‌زمان چند رسالت بر عهده‌دارند افزود: مدیران زن هم رسالت خانه و خانواده را بر عهده‌دارند و هم مواظب نگاهی هستید که نکند راه را برای دیگر بانوان مشکل‌تر کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اکثر بانوان به دلیل آن حساسیتی که بر روی کارشان دارند در مدیریت نیز موفقیت تر هستند.

 

خورشیدی با بیان اینکه اگر جامعه بخواهد از توان بانوان غفلت کند مسلماً بخش بزرگی از استعدادها را به آن بی‌اعتنایی کرده است افزود: مسئولین از پتانسیل و توان بانوان در پست‌های مدیریتی استفاده بکنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به ثبت‌نام کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دوره اخیر تعداد دواطلبان زن نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر بالا رفت ولی نسبت به دوره‌های گذشته دو درصد کاهش پیدا کرد.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121420