کد خبر: 121307 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 آذر 1398 - 08:56
اولین حضور رسمی و سخنان سرپرست سابق فرمانداری دشتستان پس از تودیع؛
لقمان زاده: هر جا استاندار صلاح بدانند آماده همکاری هستم

اتحاد خبر: سرپرست سابق فرمانداری دشتستان دوشنبه 18 آذرماه در نشست شورای اداری دشتستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: از اینکه شرایط حضور در جلسه تودیع و معارفه فرماندار محترم را نداشتم عذر خواهی می کنم. جواد لقمان زاده افزود: در ادامه راه، هر جایی که استاندار محترم صلاح بدانند حاضر به همکاری و خدمتگزاری هستم...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: سرپرست سابق فرمانداری دشتستان اظهار داشت: به لطف خدا و با اعتماد آقایان دکتر سالاری و گراوند، استانداران گذشته و فعلی و همچنین دکتر زارع فرماندار سابق، در مجموع ۵۶ ماه بخشدار مرکزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز سرپرست فرمانداری بودم و همواره سعی کردم خدمتگزاری بی منت و صدیق برای شهرستانم باشم و کسی را آزرده خاطر نکنم.



جواد لقمان زاده که دوشنبه 18 آذرماه در نشست شورای اداری دشتستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر  سخن می گفت افزود:  اگر توفیقی به دست آمد حتما حاصل تعامل خوب اعضای شورای تامین، شورای اداری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران تلاشگر، تدبیر همکارانم در استانداری، در راس استاندار بوشهر و البته همراهی خوب مردم شهرستان دشتستان بوده است. هرجا نیز نقصی در کار بوده و ضعفی داشتیم قطعا متوجه بنده خواهد بود.

وی افزود: از اینکه شرایط حضور در جلسه تودیع و معارفه فرماندار محترم را نداشتم از ایشان، تمام حاضرین در آن جلسه و نیز استاندار محترم عذر خواهی می کنم.

سرپرست سابق فرمانداری دشتستان خاطر نشان کرد: برای نظام جمهوری اسلامی، دولت محترم، فرماندار محترم و برادر گرانقدرم آقای زراعتگر به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری دشتستان آرزوی توفیق دارم و در همراهی ایشان خواهم کوشید‌.

لقمان زاده بیان کرد: در ادامه راه، هر جایی که استاندار محترم تصمیم بگیرند و صلاح بدانند حاضر به همکاری و خدمتگزاری هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم در انتخابات دوم اسفند ۹۸ مردم علاوه بر حضور پررنگ و البته موثر، به شخصی رای بدهند که خداترس، عادل، قانونمند و مردم دار باشد.

 

در این جلسه از خدمات دکتر لقمان زاده در پست معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان تقدیر و محمد جعفر زراعتگر به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی دشتستان معرفی شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121307