کد خبر: 121297 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 19 آذر 1398 - 07:57
فراز کمالوند پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان مطرح کرد:
در بازی امروز مستحق شکست نبودیم/ تیم پارس جنوبی قطعا در لیگ برتر می ماند

اتحادخبر: سرمربی پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و‌ به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

اتحادخبر: سرمربی پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و‌ به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.
 
 به گزارش اتحاد خبر؛ فراز کمالوند در خصوص مسائل فنی بازی گفت: در بازی امروز تحت هیچ شرایطی هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ ایجاد موقعیت مستحق شکست نبودیم و به جز اشتباه فرناندو دخسوس در خروج از دروازه که منجر به تنها گل تیم حریف شد در بقیه دقایق بازی تیم فولاد خوزستان نتوانست موقعیت آنچنانی روی دروازه ما ایجاد کند و حتی در بعضی مواقع نیز تیم برتر میدان بودیم.




وی در ادامه صحبت های خود در مورد گل زدن تیم های حریف و همچنین گل نشدن موقعیت های خودی افزود: متأسفانه طی چند هفته گذشته علی رغم مشکلاتی که تیم ما دارد بد شانسی هم گریبان گیر تیم شده است و روی موقعیت هایی گل را دریافت می کنیم که اصلا شانسی برای تیم حریف وجود ندارد و امیدوار هستیم که این بدشانسی ها خیلی زود دست از سر تیم ما بردارد ولی با این وجود به تیم فولاد بابت پیروزی شان تبریک عرض می کنم.

 

کمالوند در خصوص آینده تیم پارس جنوبی جم نیز گفت: تیم ما از لحاظ فنی مشکلی ندارد و تیم خیلی خوبی داریم که البته باید در نیم فصل دوم مسابقات تقویت شود که اگر مشکل حساب بانکی باشگاه حل شود و پنجره نقل و انتقالاتی ما دوباره باز  شود ما به آینده تیم پارس جنوبی جم خوش بین هستیم و وضعیت ما در جدول رده بندی قطعا بهتر خواهد شد.




سرمربی تیم پارس جنوبی جم‌ در خصوص ماندن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: ما امسال قطعا با فوتبالی که در زمین ارائه می دهیم در لیگ برتر ماندنی هستیم، شاید چند هفته ای با بد شانسی مواجه شویم ولی قطعا مشکلات موجود در تیم از لحاظ فنی را شناسایی و بر طرف می کنیم.
کمالوند در پایان در خصوص جذب یک مهاجم خوب و تمام عیار در تیم خود اظهار داشت: متأسفانه امسال یکی از مشکلات تیم ما در خط حمله بوده است که با زد شانسی های زیادی مواجه شده ایم و توپ های زیادی را به تیرک دروازه زده ایم و حتی پنالتی و‌ موقعیت های مسلم گلزنی از دست داده ایم که قطعا اگر مشکلات ما برطرف شود یک مهاجم در نیم فصل دوم مسابقات جذب می کنیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121297