کد خبر: 121286 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 آذر 1398 - 19:55
معاون سیاسی استاندار بوشهر در نشست شورای اداری دشتستان:
مایل بودیم دکتر لقمان زاده فرماندار دشتستان شود / نمی دانستم کاردی که خودم تیز کرده ام دست خودم را خواهد برید

اتحاد خبر: معاون سیاسی استاندار بوشهر در جلسه شورای اداری دشتستان گفت: ۱۹۴ نفر داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان بوشهر ثبت نام نهایی انجام دادند که با افزایش ۷۴ درصدی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره قبلی روبرو شده ایم.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ مجید خورشیدی ظهر دوشنبه، ۱۸ آذرماه در جلسه شورای اداری ...

اتحاد خبر_مهشید شهنه مطلق: معاون سیاسی استاندار بوشهر در جلسه شورای اداری دشتستان گفت: ۱۹۴ نفر داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان بوشهر ثبت نام نهایی انجام دادند که با افزایش ۷۴ درصدی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره قبلی روبرو شده ایم.



به گزارش اتحاد خبر؛ مجید خورشیدی ظهر دوشنبه، ۱۸ آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انتخابات نشانه ای از شور و شوق مردم جهت حضور پای صندوق های رأی و همچنین نشان دهنده جامعه ای پویا، مدنی و تبع بودن شهروندان است.

خورشیدی با اشاره به اعتراض های دو هفته پیش در کشور و همچنین مواجه شدن استان بوشهر با این اعتراضات عنوان کرد: در مقایسه استان بوشهر با دیگر استان ها با افتخار می توان گفت که مردم‌ فهیم این استان توانستند استانشان را از هرگونه تخریب و سوء استفاده اغتشاش گران حفظ کنند.

وی افزود: هرچند این اعتراضات خستگی شبانه روزی را برای دستگاه های انتظامی به همراه داشت اما با بردباری، صبر و تدبیر سبب شد که استان کارنامه بسیار قابل قبولی را داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۱۹۴ نفر داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان بوشهر ثبت نام نهایی انجام دادند که با افزایش ۷۴ درصدی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره قبلی روبرو شده ایم.



خورشیدی با بیان اینکه مسئولیت فرصت مطلوبی برای خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: فرصت خدمت یک غنیمت است که در اختیار مسئولان قرار گرفته که باید مدیران از این فرصت در خدمات رسانی به جامعه هدف استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچکس در شهرستان خودش نمی تواند فرماندار شود، ادامه داد: در مورد معاون سیاسی سابق فرمانداری دشتستان، اولین بار، کسی که به ذهنش رسید فرماندار دشتستان بهتر است از همان دشتستان انتخاب شود من بودم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: زمانی که در دفتر سیاسی وزارت‌ کشور بودیم شرایط احرازی را برای فرمانداران پیش نویس کردیم که به تصویب رسید و بعد از آن به خدمت گزاری مردم استان بوشهر آمدم. نمی دانستم کاردی که خودم تیز کرده ام دست خودم را خواهد برید.



خورشیدی با اشاره به حمایت هایی که از یک‌ فرماندار می توان انجام داد خاطر نشان کرد: دوبار با معاون سیاسی وزارت کشور، دوبار با معاون توسعه منابع وزارت کشور و همه کسانی که در وزارت کشور می توانستند چنین کاری را برای ما انجام دهند صحبت کردم. اما متاسفانه من در سلسله مراتبی قرار دارم که مادون هستم و مافوق های من در تهران بودند.

وی ادامه داد: استاندار بارها و بارها و همگی تلاشمان را انجام دادیم که شهرستان دشتستان از جواد لقمان زاده بتواند در سمت فرماندار استفاده بکند اما متاسفانه امکان پذیر نشد.

 

 

 

جلسه شورای اداری دشتستان با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر / تصاویر اختصاصی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121286