کد خبر: 121194 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آذر 1398 - 11:20
رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد؛
صدور مجوز تاسیس فعالیت استخراج رمزارز در استان بوشهر

اتحادخبر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن دستورالعمل صدورجواز و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز طبق ضوابط مربوطه در استان بوشهر خبر داد.

اتحادخبر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن دستورالعمل صدورجواز و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز طبق ضوابط مربوطه در استان بوشهر خبر داد.

صدور مجوز تاسیس فعالیت استخراج رمزارز در استان بوشهر  سید حسین حسینی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان می‌توانند طبق ضوابط مربوطه این دستورالعمل برای گرفتن مجوز استخراج رمز ارز از طریق سامانه بهین‌یاب اقدام کنند.

حسینی با اشاره به تعیین و ملاک صنعتی شدن رمزارزها افزود: پس از بررسی و هم فکری و مشورت با فعالان این بخش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف، صدور جواز تأسیس و بهره‌برداری، برای متقاضیانی که جمع توان برق مصرفی تجهیزات استخراج رمزارز آنها بیش از ۲۵۰ کیلووات باشد، امکان‌پذیر است.

 

وی عنوان کرد: امکان استقرار واحد استخراج‌کننده رمزارز دارای کاربری صنعتی و مشمول ضوابط استقرار واحدهای صنعتی بوده و صرفاً در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب و یا مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و نیروگاه‌ها امکان‌پذیر است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، صدور و یا اصلاح جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری، برای استخراج رمزارز در محل واحدهای تولیدی فعال صنعتی و معدنی موجود ممنوع است.

 

حسینی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات ضوابط  صدورمجوزاستخراج رمز ارز به پرتال این سازمان رجوع کنند و یا به کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121194