کد خبر: 121135 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 آذر 1398 - 08:25
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
وسایل گرمایشی مدارس استان بوشهر تامین می‌شود

اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وسایل گرمایشی مدارس استان بوشهر تامین می‌شود.علیمراد کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه ریگ اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از منویات مقام معظم رهبری و از تاکیدات جدی وزیر آموزش و پرورش است که با رویکرد مدرسه محوری و دانش آموز محوری در...

اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وسایل گرمایشی مدارس استان بوشهر تامین می‌شود.

وسایل گرمایشی مدارس استان بوشهر تامین می‌شود

 علیمراد کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه ریگ اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از منویات مقام معظم رهبری و از تاکیدات جدی وزیر آموزش و پرورش است که با رویکرد مدرسه محوری و دانش آموز محوری در مدارس اجرا می شود.

 

وی به ظرفیت شورای آموزش و پرورش در حل مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های دولتی تعهد و مسئولیت ویژه ای نسبت به آموزش و پرورش دارند که باید به آن جامعه عمل بپوشانند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید به اینکه آموزش و پرورش دانش آموزان یک وظیفه همگانی است و همه آحاد جامعه در آن نقش دارند یادآور شد: جامعه هدف آموزش و پرورش فرزندان و آینده سازان این کشور هستند که توجه و پیشرفت آن ها منوط به توسعه آموزش و پرورش است.

 

کیفی سازی آموزش

 

کرمی، بحث کیفی سازی آموزش را بسیار مهم دانست و افزود: آموزش و پرورش به تنهایی می تواند فعالیت های خود را اجرا کند ولی این فعالیت ها زمانی بعد کیفی مناسبی خواهند داشت که همکاری همه مردم و دستگاه ها را به همراه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اولویت اصلی خود را آموزش و پرورش قرار داده اند تصریح کرد: هر کشوری که پیشرفت و توسعه ای داشته است بیشترین نگاه خود را به آموزش و پرورش معطوف کرده است

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خواستار همکاری و همراهی اولیای دانش آموزان شد و ادامه داد: آموزش و پرورش علاوه برنیازهای مالی نیازمند اندیشه نو و فکرهای خلاق والدین است و اولیای دانش آموزان باید به آموزش و پرورش کمک فکری کنند.

 

کرمی در خصوص وسایل گرمایشی مورد نیاز مدارس گفت: با توجه به قیمت مناسب وسایل گرمایشی نسبت به وسایل سرمایشی، این وسایل مورد نیاز مدارس در این اولین فرصت تامین خواهد شد.

 

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران مدارس

 

وی برگزاری دوره آموزشی برای مدیران مدارس و همچنین سرگروه های آموزشی را مهم دانست و تاکید کرد: دوره‌های آموزشی متناسب برای مدیران نقش مهمی در موفقیت مدارس خواهد داشت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر توجه به دوره ابتدایی را اهداف آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان باید در دوره ابتدایی اجرایی شود تا دانش آموزان با بنیه قوی در دوره های دیگر تحصیلی حاضر شوند.

 

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: عدم پرداخت سرانه آموزشی مدارس مشکلات فراوانی برای مدارس به وجود آورده است که سعی بر این است با وزارت رایزنی لازم انجام شود تا حداقل مدیران مدارس بتوانند مدرسه خود را اداره کنند.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121135