کد خبر: 121103 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 آذر 1398 - 17:05
معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه:
توجه به درآمدزایی از ورود گردشگران/ ساحل نباید محل اسکان و برپایی چادر باشد

اتحاد خبر:معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی خدمات سفر باید مکانی را برای جانمایی موتورهای چهارچرخ تعیین کند که باعث مزاحمت و مشکل برای شهروندان و گردشگران نشود.به گزارش اتحاد خبر،سروش گرمسیری نژاد اظهار داشت: به منظور ارایه ...

اتحاد خبر:معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی خدمات سفر باید مکانی را برای جانمایی موتورهای چهارچرخ تعیین کند که باعث مزاحمت و مشکل برای شهروندان و گردشگران نشود.

به گزارش اتحاد خبر،سروش گرمسیری نژاد اظهار داشت: به منظور ارایه بهینه خدمات لازم است دستگاه‌های متولی بصورت جدی در امر جانمایی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت آنها همکاری کنند تا همه اقشار مردم این شهرستان و گردشگران بدون دغدغه و با کمال آرامش در این منطقه گردشگرپذیر نهایت استفاده را ببرند.


Related image


وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در همه  نقاط  دنیا در حال رشد و درآمدزایی است،  گفت: تغییر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سازمان به وزارتخانه نشانه توجه ویژه به این صنعت است.

گرمسیری نژاد اظهارداشت: باید در زمینه درآمدزایی از ورود گردشگران تنها به بازار بسنده نکنیم و در بخش‌های دیگر نیز بویژه در روستاها به این مهم دست یابیم.


وی گفت باید بابرنامه ریزی مناسب شاهد افزایش  درامدزایی ازطریق گردشگری درسطح شهرستان بالاخص در روستاها باشیم.


معاون امور فرمانداری گناوه افزود:  با یک برنامه‌ریزی مناسب نباید اجازه داده شود که در ساحل برای اسکان ،چادر برپا شود.

وی اظهارداشت: دستگاه‌های مرتبط یک نماینده که اختیار تام داشته باشد به ستاد هماهنگی خدمات سفر معرفی کنند.

وی گفت باید بابرنامه ریزی مناسب شاهد افزایش  درامدزایی ازطریق گردشگری درسطح شهرستان بالاخص در روستاها باشیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121103