کد خبر: 121047 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1398 - 14:29
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:
جمعیت هلال احمر استان بوشهر، پیش‌قدم در عرصه توانبخشی

اتحاد خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر نماد خوب و تاثیرگذاری در زمینه های مختلف خدمات رسانی است و جمعیت هلال احمر استان بوشهر بخصوص در عرصه توانبخشی پیش قدم است.ه گزارش اتحاد خبر، مجید خورشیدی روز چهارشنبه به مناسبت 5 دسامبر در همایش تجلیل از داوطلبان منتخب شعب جمعیت هلال احمر...

اتحاد خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر نماد خوب و تاثیرگذاری در زمینه های مختلف خدمات رسانی است و جمعیت هلال احمر استان بوشهر بخصوص در عرصه توانبخشی پیش قدم است.



به گزارش اتحاد خبر، مجید خورشیدی روز چهارشنبه به مناسبت 5 دسامبر در همایش تجلیل از داوطلبان منتخب شعب جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان نمادی خوب و تاثیرگذار در زمینه های امدادی و عام المنفعه در عرصه های مختلف خدمات خوبی ارائه داده است.

 


وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در عرصه توانبخشی و کمک در روند بهبود مراجعه کنندگان پیشقدم است. خورشیدی افزود: داوطلبین ذخایر جمعیت هلال احمر هستند و کمک شایانی در انجام فعالیت های هلال احمر انجام می دهند.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: خیرین و داوطلبان زحمات زیادی در انجام اقدامات انسان دوستانه انجام می دهند و تصویر خوبی از خود به جای می گذارند.
حجت الاسلام و المسلمین عباس دشتی بیان کرد: استفاده از توان توانمندان در خدمت و دستگیری از نیازمندان حلقه واصله این امر مهم است که عقوبت و اجر اخروی را به همراه دارد.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: روحیه داوطلبی و نقش داوطلبان در کمک به همنوع امری مهم است. غلامرضا حاجیانی ادامه داد: همچنین ایثار و از خود گذشگی آن ها در عرصه های مختلف خدمت رسانی قابل تقدیر است. وی تاکید کرد: روز 5 دسامبر بهانه ای برای تقدیر و تشکر از داوطلبین و آگاهی بیشتر آن ها نسبت به ظرفیت های خودشان است.

 

 

تصاویر اتحاد خبر از آئین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/121047