کد خبر: 120942 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 11 آذر 1398 - 14:09
جلسه هماهنگی اجرایی پیش از مسابقه‌ی تیمهای هندبال ستارگان دشتستان و زاگرس اسلام آباد غرب برگزار شد/عکس

اتحاد خبر:جلسه هماهنگی اجرایی پیش از مسابقه‌ی تیمهای هندبال ستارگان دشتستان و زاگرس اسلام آباد غرب از سری مسابقات هفته‌ی هشتم سوپرلیگ باشگاههای کشور برگزار شد.

اتحاد خبر:جلسه هماهنگی اجرایی پیش از مسابقه‌ی تیمهای هندبال ستارگان دشتستان و زاگرس اسلام آباد غرب از سری مسابقات هفته‌ی هشتم سوپرلیگ باشگاههای کشور برگزار شد. در این جلسه که با حضور سلیمانی ناظر اجرایی، آذرحزین ناظر داوری، کمارج رییس اداره ورزش و جوانان و مصباحی رییس هیئت هندبال دشتستان، سرپرستان دو تیم و دیگر عوامل اجرایی مسابقه برگزار گردید مقرر شد بازیکنان تیم ستارگان دشتستان با پیراهن آبی‌رنگ، دروازه‌بان این تیم با پیراهن نارنجی و کادر فنی تیم نیز با پیراهن قرمز پای به میدان نبرد سخت امروز بگذارند.

 


در سوی دیگر میدان نیز بازیکنان تیم زاگرس با پیراهن‌های مشکی رنگ به مصاف پلنگان دشتستانی خواهند آمد.


شایان ذکر است تیم ستارگان دشتستان در اولین سال حضور خود در سطح اول هندبال کشور و در حالی که دیدار هفته‌ی ششم این تیم با ذوب‌آهن اصفهان به تعویق افتاده تا پیش از این دیدار با سه امتیاز در رده‌ی پنجم گروه خود قرار دارد و پیروزی در مسابقه‌ی خانگی امروز می‌تواند تضمین کننده‌ی بقای نماینده دشتستان در جدول مسابقات باشد که این امر مستلزم حضور پرشمار و پرشور ورزش‌دوستان دشتستانی و برازجانی در سالن امام‌خمینی (جولانگاه پلنگ دشتستان) و حمایت همه جانبه از نماینده‌ی شایسته‌ی دشتستان است.


امید می‌رود علاقه‌مندان به ورزش با حضور خود در سالن مسابقه، مشوق هندبالیستهای شایسته و پرتوان تیم ستارگان دشتستان باشند.


دیدار تیمهای ستارگان دشتستان و زاگرس اسلام‌آبادغرب استان کرمانشاه (که اخیرا به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا در کره جنوبی حضور داشت) بنا بر اعلام برگزار کنندگان مسابقه ساعت ۱۵:۳۰ امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه در سالن امام خمینی ورزشگاه تختی برازجان آغاز خواهد شد.






لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120942