کد خبر: 120915 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 11 آذر 1398 - 11:04
طنز اختصاصی اتحاد خبر/جاروف
به جان اوا مورالس نکن

اتحادخبر- م پارسا:خیلی دلم می‌خواهد شرایطی پیش بیاید تا صف معترضین  از اغتشاش گران جدا باشد تا آن وقت روحانی و دو سرانِ دیگرِ قوا، بفهمند بنزین سه هزار تومانی چیست و چند بخش است! ولی خب نمی شود تا بیای حرف بزنی و در اعتراضات درد دل کنی، صف معترضین و فتنه‌گران به هم می خورد مثل همیشه  مسیر کاملا به نفعِ ایجاد کنندگان بنزین...

 م پارسا:

 

خیلی دلم می‌خواهد شرایطی پیش بیاید تا صف معترضین  از اغتشاش گران جدا باشد تا آن وقت روحانی و دو سرانِ دیگرِ قوا، بفهمند بنزین سه هزار تومانی چیست و چند بخش است! ولی خب نمی شود تا بیای حرف بزنی و در اعتراضات درد دل کنی، صف معترضین و فتنه‌گران به هم می خورد مثل همیشه  مسیر کاملا به نفعِ ایجاد کنندگان بنزین سه هزار تومانی تمام می‌شود.

 

اصلا شاید مقصر خود سران سه قوه و در رأس آن آقای رئیس‌جمهور باشد که از تن مبارکشان هیچ وقت بوی اعتراض بلند نمی شود . نهایت اعتراض سران قوا به همدیگر، همان بگم بگم های همیشگی و داشتنِ لیست برادر و خواهر و مادر در جیب مبارک شان است که مثلاً اختلاس گر هستند. بعضی وقتها هم فکر می کنم سران سه قوه  شاید تقصیر نداشته باشند. شاید این تصمیمات، تصمیم آن بزرگواران نباشد. خودتان به عینه مشاهده کردید که رئیس‌جمهور افاضات فرمودند من هم صبح جمعه فهمیدم که چه بلایی بر سر بنزین آمده است!

 

آخر عاقبت بخیر، شب جمعه، مردم در حال سکته ی ناقص، آنهم از نوع صاعقه مغزی بودند و جنابعالی در عین بی خیالی، به امورات پسین پنجشنبه، شب جمعه و صله رحم بودید. تصدقت بگردم  چطور می‌خواهید کشورداری بفرمایید! اصلاً رییس‌جمهورِ جان، تا دیر نشده خوب دقت کنید که ایا یارانه معیشتی برایتان واریز شده است؟!

 

خوب دقت کنید ببینم ستاره ۶۳۶۹ مربع را وارد کردید؟ یک نگاهی هم بیاندازید آنهایی که دور و برت هستند، آیا همسر و فرزندانتان هستند یا اشتباه منزل را گم کرده‌اید؟ بنده خدا رئیس‌جمهور حسن روحانی افتاده روی دنده ی معکوس و به شدت به عقب برمی گردیم را تمرین می کند! آقای لاریجانی و رئیسی هم برای مرهم گذاشتن بر دل مردم، با ناخن گیر از گوشت مردم بر می دارند و می‌فرمایند اگر ما امضا کردیم مشروط بوده و تاکید کرده ایم که نباید اجناس گران شود!

 

به جان اِوو مورالس قسم، خودِ مورالس هم می فهمد اگر بنزین یک شب به لیتری ۳ هزار تومان برسد صف معترضین با اغتشاشگران جدا نمی‌شود و همچنان قاطی می ماند! پس این تاج ِ سرانِ مردم هم یه جاهایی، چیزهایی را قاطی می کنند. خب اینها را گفتم  رئیس‌جمهور بداند که برای گفتن حرفها، کمی دقت لازم است. اگر دفعه بعد دقت نکنید، دوباره می‌گویم محمد مایلی کهن برای تان نامه بنویسد( آن هم از آن نامه های چارواداری) نکته آخر اینکه احساس می‌‌کنم تقصیر انتخاب خودمان است و به تکرار و تَکرار ربطی ندارد.

 

حالا که خوب فکر می کنم می بینم  روحانی، لاریجانی و رئیسی با هم تصویب کرده‌اند که شرایط اقتصادی اینگونه باشد. عملاً فرقی نمی کند کدام رییس جمهور باشد یا کدام، فلان رئیس قوه!. شاید الان مهندس غرضی هم رییس‌جمهور بود بازم سران سه قوا جلسه ای می گرفتند در حد لالیگا که مثلا بنزین گران شود ولی اجناس و ارزاق عمومی تکان نخورد. حالا خودمانیم دیگه، رییس جمهور هم خیلی خیلی شیشه خورده دارد! دمش گرم، جوری هوشمندانه تقصیر را گردن این و آن انداخت که آب از آب تکان نخورد. تا یادم نرفته بگم گازوئیل هم با کف حوزه خلیج فارس تفاوت داره.

 

الان شرایط جوری است که از ترس قطع اینترنت هم کسی اعتراض نمی کند . بی زحمت تا بدنمان گرم است و دردش قابل تحمل، این گازوئیل بد ترکیب را هم  بالا ببرید که بعدش ممکن است ناراحت شویم و تا دوباره بخواهد صف معترضین با آشوب گران را جدا کنیم مجبور باشید چند روز را به دلیل آلودگی هوا و باران های ناشی از ابر های باران زا تعطیل کنید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120915