کد خبر: 120874 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 آذر 1398 - 11:22
فراخوان جشنواره عکس "بوشهر توریسم" منتشر شد

اتحادخبر: فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس "بوشهر توریسم" منتشر شد.

اتحادخبر: فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس "بوشهر توریسم" منتشر شد.

فراخوان جشنواره عکس "بوشهر توریسم"  منتشر شد

رئیس انجمن‎ هنرهای نمایشی استان بوشهر افزود: جشنواره ملی عکس جلوه‌های بصری با عنوان "بـوشهر تـوریسم" در ۲ بخش ملی و استانی به منظور شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری این استان  آذرماه جاری در استان بوشهر برگزار می شود.

 

جهانشیر یاراحمدی افزود: معرفی میراث فرهنگی، هویتی، تاریخی و گردشگری استان بوشهر در سطح ملی و بین المللی، معرفی زمینه‌های مناسب برای جلب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری، باز تولید اشتغال فرهنگی و گردشگری بصورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه و تقویت و مستندنگاری شهری و روستایی از طریق تولید محتوا از جمله هدف‌های برگزاری جشنواره عکس بوشهر توریسم است.

 

وی ادامه داد: نقش‌پذیری استان بوشهر به عنوان شاهراه دریایی ابریشم، شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌های توریسم در این استان، جلب مشارکت بخش خصوصی، فعال‌سازی بخش دولتی در حوزه گردشگری و معرفی و مستندسازی دره باستانی لیر واقع در بندر سیراف و کوه نمک جاشک از دیگر هدف‌های برگزاری این جشنواره است.

 

یاراحمدی گفت: شرکت در این جشنواره برای همه علاقه‌مندان آزاد است و  هر شرکت‌کننده می‌تواند حداقل ۱٠ و حداکثر  ۲٠  قطعه عکس را به دبیرخانه ارسال کند.

وی اظهار داشت: به ازای هر اثر برگزیده و راه‌یافته به نمایشگاه ۵۰۰ هزار ریال به‌ عنوان حق‌التألیف به صاحب اثر پرداخت می‌شود.

 

یاراحمدی ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‎توانند آثار را از طریق ایمیل جشنواره به آدرس bushehr.iycs@gmail.co ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: برگزاری اختتامیه و برپایی نمایشگاه در بندر بوشهر است و جوایز جشنواره در بخش ملی برای سه نفر( هر یک بدون در نظر گرفتن اولویت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال) وجه نقد اهدا می‌شود.

 

یاراحمدی اضافه کرد: جوایز در بخش استانی نیز برای پنج نفر (هر یک بدون در نظرگرفتن اولویت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد) اهدا خواهد شد.

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120874