کد خبر: 120792 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 آذر 1398 - 11:17
دستورهای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پی درخواست های نماينده دشتستان +تصاویر نامه ها و دستورهای صادره

اتحاد خبر: در سفر یک‌ روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بوشهر نماینده شهرستان دشتستان طی نامه هایی که حضورا به ایشان تقدیم شد خواستار حل مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه خود شد. محمد باقر سعادت در این درخواست ها خواستار حل مسایل و مشکلات "آب آشامیدنی روستاهای دشتستان" ، "راه و شبکه حمل و نقل شهرستان"، "حوزه برق....

اتحاد خبر: در سفر یک‌ روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بوشهر نماینده شهرستان دشتستان طی نامه هایی که حضورا به ایشان تقدیم شد خواستار حل مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش اتحاد خبر؛ محمد باقر سعادت در این درخواست ها خواستار حل مسایل و مشکلات "آب آشامیدنی روستاهای دشتستان" ، "راه و شبکه حمل و نقل شهرستان"، "حوزه برق شهری و روستایی"، "حوزه سلامت"، "آب آشامیدنی شهرهای دشتستان" و "مشکلات آب بخش کشاورزی و خطوط انتقال آب آشامیدنی شهرستان" شده بود که محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور مساعدت های لازم را به شرح پی نویس زیر درخواست ها صادر کرد:

 



 

شایان ذکر است به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بوشهر به دعوت محمد باقر سعادت انجام شده بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120792