کد خبر: 120747 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 آذر 1398 - 08:59
استاندار بوشهر:
بانوان در حوزه مدیریتی استان بوشهر عملکرد مطلوبی داشته‌اند

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌ های استان، استفاده از توان و ظرفیت بانوان است، گفت: بانوان در حوزه مدیریتی استان بوشهر عملکرد مطلوبی داشته‌ اند. عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نقش مهمی در نظام اسلامی بر عهده دارد و تکریم عزیزان بسیجی امری ...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌ های استان، استفاده از توان و ظرفیت بانوان است، گفت: بانوان در حوزه مدیریتی استان بوشهر عملکرد مطلوبی داشته‌ اند.

 

عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نقش مهمی در نظام اسلامی بر عهده دارد و تکریم عزیزان بسیجی امری لازم و ضروری است.

 

بانوان در حوزه مدیریتی استان بوشهر عملکرد مطلوبی داشته‌اند

وی با اشاره به نقش و جایگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی یادآور شد: حفظ هویت ملی کشور از مهمترین دستاوردهای این مرکز است و در استان بوشهر با تلاش دکتر نظامی که شخصیتی علمی و صاحب‌نظر و مدیری توانمند بود، شاهد موفقیت های خوبی در این سازمان بودیم.

 

 استاندار بوشهر با اشاره به انتصاب خانم صداقت به عنوان مدیر جدید مرکز اسناد استان بوشهر گفت: بانوان در حوزه مدیریتی در استان عملکرد مطلوبی داشته اند و امیدوارم خانم صداقت نیز در این عرصه به توفیق لازم برسد.

 

 استاندار بوشهر یادآور شد: از تمام مدیران انتظار داریم همکاری لازم را با مرکز اسناد و کتابخانه ملی داشته باشند تا اسناد و مدارک به خوبی حفظ شود و به آیندگان انتقال یابد.

 

در این آیین با تقدیر از زحمات غلامحسین نظامی مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر، نرگس صداقت به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120747