کد خبر: 120740 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 آذر 1398 - 13:29
کارگاه آموزشی پیشگیری از جرائم انتخاباتی در برازجان برگزار شد / تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: کارگاه آموزشی پیشگیری از جرائم انتخاباتی با تدریس سید عارف حسینی مدرس ملی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر، در برازجان برگزار شد.

اتحاد خبر- مهشید شهنه مطلق: کارگاه آموزشی پیشگیری از جرائم انتخاباتی با تدریس سید عارف حسینی مدرس ملی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر، در برازجان برگزار شد.


به گزارش اتحاد خبر؛ مدرس ملی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر صبح چهارشنبه ششم آذرماه با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سجام تاثیر بسزایی در جامعه دارد، اظهار داشت: با ثبت نام در این سامانه می توان از  وقوع جرم پیشگیری کرد.



سید عارف حسینی با اشاره به نقش سجام، خاطر نشان کرد: نوعی سامانه جامع اطلاعات مردمی است که در استان بوشهر بیش از دو هزار نفر تا کنون ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به عدم اطلاع مردم استان بوشهر از سامانه سجام، افرود: مردم با ثبت نام در سامانه سجام می توانند از طریق ارسال گزارش و مستندات خود از وقوع جرم در جامعه جلوگیری کنند.

این کارگاه با حضور دکتر سید عارف حسینی مدرس ملی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر و حسین حسین پور مسئول معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه شعبه دشتستان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با عنوان پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی، چهار هدف عمده و کلان در ادوار گذشته انتخابات، شش عنوان اولویت دار جرائم انتخاباتی، ارائه و چگونگی اصول گزارش نویسی، راهبردهای قوه قضائیه نسبت به جرائم مذکور، جرائم انتخاباتی در سه سطح قبل، حین و بعد انتخابات، اهداف و آرمان های انقلاب، نقش سامانه سجام در پیشگیری از وقوع جرم، چگونگی ارسال گزارش و راهبردهای شورای نگهبان توسط مدرس پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر ارائه شد.

برای ثبت نام در سامانه سجام با ارسال کپی شناسنامه و یک قطعه عکس به حسین حسین پور مسئول معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه شعبه دشتستان یا همکارانشان مستقر در شهر برازجان، می توان در این سامانه عضو شد‌.






























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/120740