امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 آبان 1398 - 07:35

اتحادخبر: فال روزانه شنبه 26 آبان 1398

اتحادخبر: فال روزانه شنبه 26 آبان 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی که پیش‌روی شما قرار می‌گیرد سالی سرشار از روابط‌اجتماعی و آشنایی با افراد جدید است. در ماه بهمن فرصتی برای عاشقی مهیا می‌شود،‌ در این ماه مواظب دخل‌و‌خرج‌تان باشید چرا که عشق‌و‌عاشقی ارزان تمام نمی‌شود و باید حسابی ولخرجی کنید. این را هم فراموش نکنید بعید به نظر می‌رسد، عشقی که از آن صحبت می‌کنیم دوام پیدا کند و آتش سوزان این عشق زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر می‌شود.

غافلگیری‌های زیادی در ماه‌های اسفند و فروردین انتظار شما را می‌کشد و اتفاق‌های بسیار فرخنده‌ای در ماه خرداد و تیر رخ می‌دهد. اگر شاغل هستید، حواستان به کاری که می‌کنید در ماه‌های شهریور و مهر باشد، چرا که در این ماه‌ها چالش‌های مهمی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. این شرایط ممکن است در نگاه اول دردسرساز باشد، اما در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامت شما به خطر افتاده و اگر باور دارید که عقل سالم در بدن سالم است، هرچه‌ سریع‌تر به فکر درمان خود باشید. قصد سرما‌یه‌گذاری دارید و اگر جانب احتیاط را نگه دارید و با دقت نظر بیشتری سرمایه‌گذاری کنید، سود چشمگیری نصیب شما خواهد شد. اهل منزل حساب خاصی روی شما باز می‌کنند و پیشنهاد می‌کنیم شما هم بیشتر از گذشته به آنها محبت کنید.

از وضعیت مالی و خانوادگی که دارید اصلاً راضی نیستید، در این شرایط برای آرامش از تفکر و مرابقه کمک بگیرید. کار امروز را همیشه به فردا موکول می‌کنید و به همین دلیل در زندگی و کار همیشه عقب‌تر از دیگران هستید، به زندگی‌تان نظم بدهید و در کلاس‌های یوگا و مدیتیشن ثبت‌نام کنید تا تمرکز بیشتری برای انجام کارها داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار پرکاری در پیش‌رو دارید و از همین سر صبح برنامه‌ای برای شام بیرون از منزل به اتفاق خانواده تدارک ببینید تا با دورهم جمع‌کردن اعضای خانواده، انرژی از دست‌رفته‌تان را بازیابید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند اما این سکه روی دیگری هم دارد و هزینه‌های زندگی شما همزمان افزایش پیدا خواهد کرد.

از زندگی زناشویی خود رضایت ندارید و به‌اندازه‌ای تحت فشار هستید که احساس خفگی به شما دست داده است، اجازه ندهید این شرایط بیشتر از این ادامه پیدا کند و در اولین فرصت این احساس را با همسرتان در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که احساس می‌کنید کودک درون‌تان بیدار شده و از صبح احساس سرزندگی و نشاط کودکانه‌ای شما را فرا گرفته است. برای ثروتمندشدن پول‌های خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که ایده‌ای خلاقانه‌ و جدید پشت آن قرار گرفته باشد. امروز احتمال دارد به فکر خرید جواهرآلات یا لوازم منزل بیافتید. اعضای خانواده مشکلات زیادی را با شما درمیان می‌گذارند اما حسابی سرتان شلوغ شده و بهتر است حل مشکلات اعضای فامیل را به چند روز بعد موکول کنید.

زمان خوبی است که بعد از ظهر دست همسر یا شریک‌زندگی‌تان را بگیرید و برای خرید بیرون بروید، به شرط اینکه حواستان به خرید‌هایی که می‌کنید باشد و ولخرجی نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت زیادی است که سرمایه‌گذاری‌های شما سودی به دنبال نداشته است اما بد به دل خود را ندهید چرا که این روند تغییر می‌کند و سودسرشاری از این سرمایه‌گذاری‌ها عاید شما خواهد شد. فردی که در زندگی اهمیت زیادی به او می‌‌دهید، درخواستی از شما دارد که انجام آن از توان شما خارج است. نیازی نیست برای انجام این درخواست خودتان را به آب و آتش بزنید و بدون هیچ خجالتی به او بگویید که چنین درخواستی را نمی‌توانید انجام دهید.

امروز زمان خوبی است که به سرگرمی موردعلاقه‌تان بپردازید و اگر اهل ورزش هستید، انرژی و نشاطی که بدست آورده‌اید را به ورزش اختصاص دهید. شخصیت بیرون‌گرا و اجتماعی دارید و این خصیصه اخلاقی شما امروز در نظر دیگران جلوه پیدا خواهد کرد و نُقل مجلس هر انجمنی خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت‌ جدید و تازه‌ای برای کسب درآمد در پیش‌روی شما قرار گرفته است، این فرصت را مغتنم بشمرید و مطمئن باشید درآمد شما افزایش خواهد داشت. به لحاظ فکری تمرکز ندارید و روز خوبی برای درس‌خواندن، مطالعه یا حل مشکلات نیست. امروز را به خودتان استراحت دهید و فردا با تمرکز بیشتری به حل مشکلات بپردازید.

کودک یا فردی سالخورده در فامیل شما بیمار شده و این بیماری فشاری زیادی روی زندگی شما و دیگر اعضای خانواده وارد کرده است. فراموش نکنید که این شرایط را شما ایجاد نکرده‌‌‌اید و جایی برای نگرانی وجود ندارد و به زودی با بهبودی بیمار، از رنج مریض‌داری رها خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز خوبی است تا در فعالیت‌هایی شرکت کنید که احساس می‌کنید این فعالیت‌ها ذهن و جسم شما را آرام می‌کند. نمی‌خواهیم نگران‌تان کنیم اما اگر بیماری مزمنی دارید، احتمال عود کردن بیماری شما وجود دارد و ممکن است کارتان به بیمارستان بکشد و هزینه زیادی برای درمان متقبل شوید.

روزی که در آن هستید فرصت مناسبی برای انجام فعالیت‌های اجتماعی یا مراسم مذهبی است. مسافرتی در پیش‌رو خواهید داشت، در این مسافرت دوستان یا اعضای خانواده‌ خود را همراه ببرید و مطمئن باشید به اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که این مسافرت بهترین مسافرت عمر شما خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اید و اگر حواس‌تان نباشد پول و ثروت شما در این پروژه به باد خواهد رفت. کار بسیار واجبی باید انجام دهید اما احتمال دارد که حواس‌تان به کارهای منزل و سرگرمی‌هایی مانند تماشای فیلم بند شود و این کار مهم را فراموش کنید.

یکی از همسایه‌ها میان شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان اختلاف انداخته و اجازه ندهید این دلخوری بیش از این میان شما فاصله ایجاد کند. پدر یا برادر بزرگ شما دل خوشی از شما ندارد و امروز بابت اینکه به وی سر نمی‌زنید و حالش را نمی‌پرسید از شما حسابی دلخور شده است.

فـال روزانـه - Daily Omen

گرفتار مشکل مالی شده‌اید و برای حل آن پیشنهاد می‌کنیم از پدر و مادر کمک بگیرید. امروز میان شما و اعضای خانواده یا یکی از همکاران اختلاف نظری پیش می‌آید، اجازه ندهید این اختلاف نظر رابطه شما را خراب کند و با فردی که با او مشاجره‌ کرده‌اید از در آشتی وارد شوید.

همسر یا شریک‌زندگی‌تان رفتاری ناشایست را انجام داده و حسابی از او دل‌خور شده‌اید. در خصوص این رفتار زود قضاوت نکنید و فرصت دلجویی را در اختیار همسر یا شریک‌زندگی‌تان قرار دهید، چرا که شاید این رفتار در نهایت به نفع شما تمام شود. بعدازظهر امروز زمان بسیار خوبی برای مهمانی ترتیب‌دادن است، دوستان و اعضای خانواده را دعوت کنید و حسابی دورهم خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تصمیم مهمی باید بگیرید، اما به اندازه‌ای کار دارید و ذهن‌تان مشغول است که تصمیم درستی به ذهن‌تان نمی‌رسد. احتمال این که امروز در معامله‌ای ضرر کنید یا کیف‌ پول‌تان را جا بگذارید وجود دارد. گرفتاری‌های ذهنی باعث شده تا به اندازه کافی به خانواده‌تان رسیدگی نکنید و اعضای فامیل از شما دلخور شده‌اند. احتمال اینکه حرف ناخوشایندی به همسر یا شریک‌زندگی‌تان بگویید نیز وجود دارد. اجازه ندهید شلوغی‌های زندگی روی روابط اجتماعی و خانوادگی شما تأثیر بگذارد.

فراموش نکنید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و در آینده اوضاع فکری و کاری شما بهتر می‌شود و وقت بیشتری به دوستان و فامیل اختصاص خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد خرید لوازم منزل دارید، اما مواظب خرید لوازم گران‌قیمت باشید چرا که ولخرجی امروز، بی‌پولی شما در آینده را به‌دنبال خواهد داشت. امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید و این فرصت را برای تفریح و سرگرمی غنیمت بگیرید.

فرزند شما یا یکی از اعضای خانواده برای پیشرفت در درس و مدرسه به کمک شما نیاز دارد، این فرصت موقعیت خوبی برای این است که در کنار درس و مشق، با این کودک حسابی بازی کنید تا خاطره‌های خوبی از شما در ذهن او باقی بماند. همسر یا شریک‌زندگی‌تان کار بسیار فوق‌العاده‌ای در حق شما انجام می‌دهد و به‌رغم اینکه این کار را ناخواسته انجام داده است، حسابی از دست او خوشحال و راضی شده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن شما درگیر انجام کارهای غیرممکن شده است و به‌جای اینکه بیش از حد خودتان را مشغول کنید، به چیزهای امکان‌پذیر فکر کنید و وقت و انرژی خود را بیهوده تلف نکنید. از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی به‌دست شما می‌رسد. امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم، زمینه آشنایی شما با شخص جدیدی فراهم می‌شود و دوستی ماندگاری میان شما و این فرد شکل خواهد گرفت.

انسان پرحرفی هستید و اطرافیان از دست این رفتار شما خسته‌ شده‌‌اند، امروز زمان خوبی است که این اخلاق را کنار بگذارید و متعادل‌تر صحبت کنید. شریک زندگی شما عمداً کاری انجام می‌دهد که حسابی از دست او ناراحت شوید، در مقابل این رفتار کوتاه نیایید و بابت انجام چنین کاری از او توضیح بخواهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مال و منال خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه پول و ثروتی که دارید را با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید. چند روزی است که خانه یا محل کار خود را تمیز نکرده‌اید و همه‌چیز در اطراف شما نامرتب شده، امروز به اندازه کافی فرصت برای جمع‌و‌جور کردن پیدا نمی‌کنید و فراموش نکنید که فردا هم روز خدا است و تمیزکاری و مرتب‌کردن را به فردا موکول کنید.

احتمال دارد امروز در خیابان با فردی از جنس مخالف برخورد کنید و جرقه عشقی سوزان میان شما و این فرد ایجاد شود.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 8 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: شهرزاد آبادی حدود 4 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...