کد خبر: 119915 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 آبان 1398 - 19:53
مجید جلالی در نشست خبری قبل از بازی با شاهین شهرداری مطرح کرد:
بازی سختی با شاهین شهرداری پیش رو داریم/ در مورد سرمربی گری شاهین شهرداری پیشنهادی جدی مطرح نشد

اتحادخبر: مجید جلالی که به تازگی سرمربی گری تیم فوتبال گل و گهر سیرجان را پذیرفته است در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، در نشست خبری قبل از این بازی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

اتحادخبر: مجید جلالی که به تازگی سرمربی گری تیم فوتبال گل و گهر سیرجان را پذیرفته است در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، در نشست خبری قبل از این بازی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.


به گزارش اتحاد خبر؛ سرمربی گل و‌گهر سیرجان در نشست خبری قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شرایط تیمش و تقابل با تیم بحران زده شاهین شهرداری اظهار داشت: با وجود اینکه به تازگی به تیم گل و‌گهر سیرجان ملحق شده ام و طی دو الی سه هفته ای که در خدمت این باشگاه بوده ام با وجود مشکلاتی که بوده توانسته ایم پیشرفت های خوبی داشته باشیم و‌ به مرور زمان به شرایط بهتری نسبت به هفته های قبل خواهیم رسید.



جلالی در خصوص بازی فردا و روبرو شدن با شاهین شهرداری بوشهر افزود: خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم فردا جلو شاهین بازی خوبی ارائه دهیم و به نتیجه مطلوبی در پایان بازی دست پیدا کنیم ولی در خصوص بازی فردا مطمئن هستم که بازی راحتی نخواهد بود و کار سختی پیش رو داریم و خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیائیم و برای آینده خود برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.


سرمربی گل و‌گهر سیرجان در خصوص هدف گذاری این تیم در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: هدف ما در بازی های باقی مانده این فصل از مسابقات لیگ برتر، ابقا و تثبیت تیم گل و گهر در لیگ برتر خواهد بود که اگر به این مهم دست ‌پیدا کنیم برای آینده باشگاه و تیم برنامه ریزی بهتری انجام خواهیم داد.


مجید جلالی درباره پیشنهاد سرمربی گری شاهین شهرداری بوشهر و‌ مذاکره با این تیم گفت: من قبل از اینکه با باشگاه گل و گهر سیرجان وارد مذاکره شوم هیچ پیشنهاد یا صحبتی از طرف مسئولان شاهین شهرداری بوشهر با من برای قبول مسئولیت فنی تیم انجام نشد و‌ فقط یک نفر که هیچ ارتباطی با این تیم نداشت طی  تماسی که با من داشت در مورد این موضوع صحبت کرد که من صحبت یا مذاکره با ایشان رد کردم و اظهار داشتم که فقط با مسئولین اصلی باشگاه وارد مذاکره می شوم.

سرمربی گل و‌گهر سیرجان در مورد کنار گذاشتن بازیکنان خارجی از این تیم نیز اظهار داشت: در مورد بازیکنان خارجی تیم که سه نفر هستند، اینکه یک نفر از آن ها که اصلا با باشگاه قرارداد نداشت را کنار گذاشتم و‌ دو نفر دیگر نیز الان با تیم هستند و برای بازی فردا به بوشهر آمده اند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119915