کد خبر: 119888 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 آبان 1398 - 08:43
فرماندار تنگستان:
۸۰۰ میلیارد ریال به حادثه‌خیزترین جاده استان بوشهر اختصاص یافت

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال به حادثه‌خیزترین جاده استان بوشهر اختصاص یافت.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال به حادثه‌خیزترین جاده استان بوشهر اختصاص یافت.

۸۰۰ میلیارد ریال به حادثه‌خیزترین جاده استان بوشهر اختصاص یافت

 عبدالحسن رفیعی‌پور سه‌شنبه‌شب در دیدار با مردم روستاهای بربو و بوجیکدان اظهار داشت: آنچه امروز داریم به برکت خون پاک شهدا است که باید قدردان شهدا و خانواده معظم و معزز  شهدا باشیم زیرا امنیت، آرامش و آسایشی که امروز داریم مدیون خون پاک شهیدان است.

 

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در شهرستان در چند سال اخیر توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است که شاید قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست و این وظیفه ما به عنوان خدمت گذاران مردم است که در جهت رفع  مشکلات آنها تلاش کنیم.

 

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با توجه به واریز ارزش افزوده و آلایندگی به حساب دهیاری‌ها، کارهای بسیار خوبی توسط دهیاران انجام شده و چهره روستاها تغییر کرده است.

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی روستاهای بخش دلوار که همه روستاها با آن دست به گریبان هستند کمبود آب است که کارهای  بسیار خوبی نیز انجام شده و آب شیرین کن هفت هزار و ۵۰۰ متر مکعبی روستاهای بخش دلوار عملیات اجرایی آن آغاز و این پروژه در حال حاضر فعال است و انتظار می‌رود در سال آینده بتواند مشکلات آبی روستاهای بخش دلوار کاهش دهد.

 

وی افزود: یکی از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان بوشهر جاده ساحلی بخش دلوار است که در طی سال گذشته بیش از ۵۴ نفر کشته در این جاده داشتیم و در سفر ریاست جمهور در اسفند ماه سال گذشته  به استان برای جاده بوشهر دلوار به دیر اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان مصوب شده و اعتبار اولیه آن تخصیص یافته و انتظار می‌رود این پروژه به زودی فعال شود.

 

رفیعی پور با اشاره به اینکه تلاش می شود اسکله خورشهاب در بخش دلوار راه اندازی شود بیان کرد: بحث اسکله ‌ها در بخش دلوار درخواست مردم روستاها بود که در یک ماه گذشته اسکله محمدعامری و بوالخیر عملیات اجرایی آنها آغاز شد که با تکمیل این اسکله‌ها می‌تواند در حوزه اقتصادی و معشیت مردم و اشتغال نقش بسزایی دارد.

 

وی با اشاره به مشکلات راه ورودی روستا، دیوار حفاظتی و افت ولتاژ برق خواستار تسریع در رفع مشکلات مذکور توسط ادارات مربوطه شد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119888