کد خبر: 119866 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 16 آبان 1398 - 07:37
فال روزانه ۱۶/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اتحادخبر:فال روزانه پنج شنبه 16 آبان 1398

اتحادخبر:فال روزانه پنج شنبه 16 آبان 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی که در پیش‌روی شما است سرشار از شادی و خوشی خواهد بود اگر قدر دوستان و آشنایان را بدانید و مردم‌دار باشید. در نتیجه توصیه می‌کنیم برای تعامل بیشتر با دوستان و آشنایان از هم‌اکنون شروع کنید و دوستان‌ را به مراسم تولد خودتان دعوت کنید. کارهایی در ماه آذر برای انجام دادن دارید و به تنهایی نمی‌توانید این کارها را انجام دهید و چاره‌ای ندارید تا از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید. در تیرماه سال آینده از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید خبری خوش به دست شما می‌رسد، این خبر می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد به شرط اینکه شش‌دانگ حواس‌تان به تغییرات اطراف باشد. در شهریور ماه سال آینده زندگی اجتماعی‌تری را در پیش‌ بگیرید و تا می‌توانید مهمانی بروید و دوستان‌ و اطرافیان را به‌ منزل دعوت کنید. مهر ماه سال آینده ماهی رویایی و خیال‌انگیز خواهد بود. در این ماه تا می‌توانید عاشقی کنید و از زندگی لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به جلسه کاری یا مهمانی دعوت هستید و حسابی نگرانید که در این مراسم اعتماد‌به‌نفس خود را از دست بدهید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و در این مراسم تمام نظرها به شما جلب خواهد شد و نُقل‌مجلس می‌شوید. از ابراز نظر در حضور جمع هراس دارید و بابت این قضیه همیشه حق شما خورده شده است. از امروز تصمیم بگیرید که حرف خود را با صدای بلند به گوش دیگران برسانید. در چند روز آینده حواس‌تان را حسابی جمع‌کنید چرا که خبرهای مهمی به دست شما می‌رسد، این خبرها تأثیر مهمی در زندگی شما دارد و نباید از کنار آنها سرسری بگذرید. مدت زیادی است پرسشی از یکی از دوستان دارید و جرأت پیدا نمی‌کنید این پرسش را با وی در میان بگذارید. نباید از چیزی خجالت بکشید و سؤال خود را از دوست‌تان بپرسید، مطمئن باشید پس از این گفتگو رابطه شما و دوست‌تان بهتر خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اعتماد‌به‌نفس عجیبی دارید و احساس می‌‌کنید هیچ چیزی جلوی شما را نمی‌تواند بگیرد. ایده‌های جالبی هم به ذهن شما راه پیدا کرده و باور دارید که با این ایده‌ها زندگی‌تان را دگرگون خواهید کرد. فراموش نکنید که قدرت در دانش نهفته است و برای عملی‌کردن ایده‌هایی که دارید باید دانش بیشتری کسب کنید. یکی از اطرافیان چشم‌دیدن پیشرفت‌‌های شما را ندارد و تا می‌تواند چوب لای چرخ شما می‌گذارد. امروز زمان آن فرا رسیده که حساب این فرد را کف دستش بگذارید و جلوی کارشکنی‌هایش را بگیرید. انرژی و اعتماد به‌نفسی که پیدا کرده‌اید را تنها برای خودتان نگه ندارید و همکاران و اعضای خانواده را در این انرژی سهیم کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن آشفته‌ای دارید و هزارویک فکر خیال به سرتان زده است، این فکروخیال‌ها زندگی معمولی شما را فلج کرده و لحظه‌ای آرام‌و‌قرار ندارید. فراموش نکنید که با یک دست نمی‌شود چند هندوانه برداشت و بهتر است به‌ جای اینکه ذهن‌تان را به حل هزارویک مشکل مشغول کنید، مشکلات را یکی پس از دیگری و به‌ نوبت از سر راه بردارید. از آن دسته افرادی هستید که کارها را دقیقه نود انجام می‌دهند و به همین دلیل نیز کیفیت کاری که انجام می‌‌دهید همیشه پایین است. امروز وقت خوبی است تا زمان‌بندی دقیقی برای انجام کارها مشخص کنید و از حالا به‌بعد، کارها را از دل و جان انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قضاوت منصفانه‌ای در خصوص رفتارتان ندارید و همیشه خودتان را از دیدگاه دیگران مقایسه می‌کنید. این امر باعث شده تا اعتماد‌به‌نفس‌ شما کاهش پیدا کند و در انجام کارها ترس و واهمه داشته باشید. به‌جای اینکه نگران قضاوت دیگران باشید، کار خودتان را پیش ببرید و به‌جای اینکه از قضاوت دیگران دل‌خور شوید، سعی کنید از این قضاوت‌ها برای پیشرفت خودتان درس بگیرید. بین شما یکی از همکاران یا اعضای فامیل اختلاف افتاده و نگران هستید که مشاجره شما دست‌آخر به کجا ختم می‌شود. در این شرایط بهتر است سراغ ریش‌سفید‌های فامیل یا محل کار بروید و از آنها بخواهید برای سازش میان شما و فردی که با او درگیر شده‌اید پادرمیانی کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان دلسوز و بامحبتی هستید و همیشه حل مشکلات دیگران را به حل مشکلات خودتان اولویت می‌دهید. در نتیجه کارها و مشکلات خودتان همیشه عقب می‌افتد و وقتی برای رسیدن به خودتان ندارید. دوستان نیز قدر محبت‌های شما را نمی‌دانند و برای حل مشکلات به کمک شما نمی‌آیند. در این شرایط بهتر است دوست و دشمن را از هم تشخیص دهید و در کنار اینکه هوای اطرافیان را دارید، اولویت‌های زندگی خودتان را فراموش نکنید. اهل خطر و ریسک نیستید و علاقه‌‌ای به تغییرات ندارید، امروز زمان خوبی است که نگاهی به اطراف بیاندازید و موقعیت‌‌های پیش‌رو را سبک‌و‌سنگین کنید. چه بسا موقعیت خوبی در پیش‌روی شما قرار داشته باشد که مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد. این موقعیت‌ها را دست‌کم نگیرید و برای یک بار هم که شده دل به دریا بزنید و خطر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به‌اندازه‌ای گرفتار روزمرگی‌های زندگی شده‌اید که حتی خودتان را هم فراموش می‌کنید و دوستان و اهل منزل از اینکه برای آنها وقت نمی‌گذارید حسابی گله‌مند شده‌اند. مطمئن باشید این شیوه کارکردن شما را به جایی نمی‌رساند و بهتر است نگاه خود به کار و زندگی را تغییر دهید و در کنار اینکه کار می‌کنید، وقتی را هم برای اهل منزل و دوستان خود اختصاص دهید. رقابت سختی میان شما با یکی از اعضای فامیل یا همکاران در گرفته و حسابی مشغول چشم‌و‌هم‌چشمی و رقابت شده‌اید. این رقابت راه به جایی نمی‌برد اما از آن گریزی هم ندارید و ناخواسته گرفتار آن شده‌اید. مطمئن باشید فردی که با او رقابت می‌کنید هم دل خوشی از این وضعیت ندارد، در نتیجه با زبان‌بی‌زبانی به او بفهمانید که بیشتر از این نمی‌خواهید این رقابت را ادامه دهید و به‌جای رقابت، باب دوستی را با او باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سرشار از انرژی هستید و اجازه ندهید این انرژی بیهوده مصرف شود، سعی کنید با دوستان و همکاران تماس بیشتری داشته باشید و انرژی خود را به آنها نیز منتقل نمایید. فکرهای کوچک و بی‌ارزش را از ذهن خود خارج کنید و از اکنون به بعد، بزرگ فکر کنید و ذهن خود را به انجام کارهای مهم و درآمدزا اختصاص دهید. عاشق کسب علم و دانش هستید اما گرفتاری‌های زندگی مجالی برای تحصیل علم برای شما نگذاشته و فرصتی برای آموزش و فراگیری پیدا نکرده‌اید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده با برنامه‌ریزی و مدیریت، زمانی برای شرکت در کلاس‌‌های آموزشی اختصاص دهید. مطمئن باشید به‌ازای هر مطلب جدیدی که فرا می‌گیرید، در آینده پول و ثروت بیشتری بدست خواهید آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از کار و تلاش ابایی ندارید اما به دلیل نداشتن ابزار لازم، آن‌گونه که باید و شاید کار شما پیش نمی‌رود و همیشه عقب هستید. چاره‌ای ندارید تا به همین وضعیت ادامه دهید اما اجازه ندهید نداشتن ابزار جلوی سرعت شما را بگیرد و در اولین فرصت برای خرید ابزار لازم از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. این مشکل شما برای دوستان‌تان کاملاً قابل درک است و هرکاری که از دست‌شان بربیاید را برای حل آن انجام می‌دهند. گرفتار مشکلی روحی شده‌اید و احساسات امان شما را بریده‌اند. این مشکل روحی را شما ایجاد نکرده‌اید و هیچ کاری هم از دست‌تان برای حل آن بر نمی‌آيد. در چنین شرایطی باید صبر پیشه‌ کنید و حل مشکلات را به گذر زمان واگذار نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مسافرتی مهم را در پیش دارید و قرار است حسابی در این مسافرت به شما خوش بگذرد، در این بین یکی از آشنایان یا افراد فامیل اصرار دارد که در این مسافرت به‌ همراه شما بیاید و تمایلی ندارید که وی را با خود ببرید. این مشکل را با وی مطرح کنید و دلایل خود را با این فرد در میان بگذارید. اگر دلایل قانع‌کننده‌ای به او بگویید، مطمئن باشید که اصراری برای همراهی شما در مسافرتی که پیش‌رو است نخواهد کرد. دل بزرگی دارید و از اشتباه‌های دیگران به راحت چشم‌پوشی می‌کنید، اما همیشه به خودتان سخت می‌گیرید و برای انجام کوچکترین اشتباه، حسابی خودتان را سرزنش می‌کنید. فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و بیش از حد به‌خودتان سخت نگیرید و با درس گرفتن از اشتباه‌های گذشته، آینده‌ای درخشان را رقم بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

آمادگی انجام چندین کار درکنار هم را ندارید و در شرایطی که سر شما شلوغ می‌شود، دست از کار می‌کشید. این اخلاق باعث شده تا از کارها همیشه عقب بمانید و احساس کنید که قافیه را باخته‌اید. فراموش نکنید که برنامه‌ریزی رمز موفقیت شما است و از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق سعی کنید ذهن‌ خود را برای انجام چندین کار در کنار هم آماده نمایید. فردی در فامیل یا محل کار بیمار شده است و نگران این هستید که بیماری او به شما هم سرایت کند، این نگرانی کاملاً درست و به‌جا است و اگر مواظب نباشید، احتمال بیمارشدن شما نیز وجود دارد. در نتیجه تاجایی که ممکن است از مصاحبت با این دوست یا همکار بیمار، دوری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیان توقع زیادی از شما دارند و این قضیه فشار زیادی به شما وارد کرده است و حسابی نگران و مضطرب شده‌اید. جالب است بدانید توقع اطرافیان خیلی هم بی‌جا نیست و چه بسا که خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و به جای فکر کردن به نقاط ضعفی که دارید، به نقاط مثبت خود فکر کنید و به دل مشکلات بزنید. یکی از دوستان یا آشنایان شما بیماری یا گرفتاری مالی دارد و مدتی است که خبری از وی ندارید. همین امروز سری به او بزنید و به وی ثابت کنید که رفاقت تنها برای خوشی نیست و در روزهای سختی نیز کنارش هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از هیچ کاری راضی نمی‌شوید و به‌ قول قدیمی‌ها در کارها همیشه از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، به همین دلیل هم تاکنون پیشرفت زیادی در زندگی نداشته‌اید و در هیچ کاری موفق نشده‌اید. بدانید که رمز موفقیت شما در تمرکز نهفته است و به جای اینکه عمر خود را به کارهای مختلف سپری کنید،‌ یک کار و حرفه خاص را در پیش بگیرید و تا زمانی که در این کار به تخصص و مهارت نرسیده‌اید آن را کنار نگذارید. چند روزی است که چشم‌انتظار مهمان عزیزی هستید و خبری از او ندارید، جایی برای نگرانی وجود ندارد و مهمانی که بی‌صبرانه منتظرش هستید از راه خواهید رسید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری خواهید کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119866