کد خبر: 119813 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 14 آبان 1398 - 07:35
فال روزانه ۱۴/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه سه شنبه 14 آبان 1398

اتحادخبر: فال روزانه سه شنبه 14 آبان 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

تولدتان را تبریک می‌گوییم، شما انسان حساب‌گر و صرفه‌جویی هستید و برای خریدها و تصمیم‌های مالی وسواس زیادی به‌ خرج می‌دهید. امسال زمان آن فرا رسیده که خودتان را تحویل بگیرید و سخاوتمندتر زندگی کنید. نگران امور مالی نباشید چرا که پول همان‌گونه آمده است از دست می‌رود و زندگی شما بیشتر از هر پول و ثروتی در دنیا ارزش دارد. ماه آذر و دی که در پیش‌رو دارید را با جدیت و تلاش سپری کنید و اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی شما را از کار باز دارد. فکر و خیال‌های زیادی در فروردین‌ماه به سراغ شما می‌آید و اگر در این ماه مواظب رؤیا پردازی‌هایتان نباشید کار دست خودتان خواهید داد. بخت و اقبال در مرداد ماه سال آینده به سراغ شما می‌آید و روزهای خوشی در این ماه انتظار شما را می‌کشد. کارهای زیادی در شهریورماه خواهید داشت و در این ماه فرصت سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. در آبان ماه سال آینده دیدگاه‌های جدیدی به زندگی در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد و تغییرات مهمی را می‌توانید در زندگی خودتان و اطرافیان ایجاد کنید، به شرط اینکه بیشتر از همیشه به جزئیات دقت کنید و اجازه ندهید موقعیت‌ها از جلوی چشم‌ شما گذر کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

حقیقتی تلخ را در دل نگه داشته‌اید و در افشای این حقیقت مردد هستید، امروز زمان خوبی است که دل به دریا بزنید و این حقیقت را برملا کنید. در افشا کردن این حقیقت از چیزی چشم‌پوشی نکنید و تمام مطالبی که مدت‌ها است در دل نگه داشته‌اید را بدون هیچ کم‌و‌کاستی بگویید. مطمئن باشید برملا کردن این حقیقت به ضرر هیچ‌کس نیست و آسیبی به شما یا اطرافیان وارد نمی‌شود. اهل نظم و برنامه‌ریزی هستید و دوست دارید همه‌چیز طبق برنامه انجام شود، اما چند روزی است که احساس می‌کنید ریسمان کارها از دست شما در رفته و کنترلی بر امور اطراف‌تان ندارید. در این شرایط هیچ‌چیز به‌غیر از یک استراحت کوتاه به شما کمک نمی‌کند، با استراحت می‌توانید افکارتان را سروسامان دهید و دوباره با‌نظم بیشتر زندگی را در پیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به‌رغم اینکه سن و سالی از شما گذشته است، اما اطرافیان‌ آن‌گونه که باید و شاید روی شما حساب‌باز نمی‌کنند و نظرهای شما را جدی نمی‌گیرند. امروز زمان خوبی است که ثابت کنید اهل فکر و منطق هستید و حتی از سن‌و‌سال‌تان هم بیشتر می‌فهمید. آتش عشق، جگر شما را سوزانده و به‌رغم تلاش‌های زیاد نتوانسته‌اید دلِ دلدار را بدست آورید. در نتیجه چند روزی است که اصلاً حال و روز خوبی ندارید و به فکر چاره‌ هستید. لازم است بدانید که چاره کار در دست خودتان نهفته است و یک‌بار دیگر برای بدست آوردن دل محبوب خود آستین بالا بزنید، مطمئن باشید این بار شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در چند روز گذشته به هر کاری دست زده‌اید گره‌ای در آن افتاده و احساس می‌کنید کسی چوب لای چرخ شما گذاشته است، اما جالب است بدانید گیر کار در نگرش شما به زندگی نهفته است و با تغییر رویکردی که به حل مشکلات دارید، بدون شک این مشکلات راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل می‌شوند. امروز قرار ملاقات یا مهمانی مهمی را در پیش‌رو دارید اما اوضاع بر وفق مراد شما نخواهد بود و کسی که با او مدتی است مشکل دارید در این مهمانی یا جلسه کاری حضور دارد. در نتیجه بهتر است این مهمانی را غنیمت بدانید و در فرصتی مناسب این فرد را به کناری بکشید و سنگ‌هایتان را با هم وا بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار پرباری در پیش‌روی شما است و امروز ایده‌های جالبی به ذهن‌تان خطور می‌کند. این ایده‌ها ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید اما شما راه خودتان را بروید و مطمئن باشید استمرار در هر کاری حرف اول را می‌زند. در یکی دو هفته آینده آزمون مهمی را در پیش‌رو دارید و می‌خواهید به‌هر قیمتی که شده از این آزمون سربلند بیرون بیایید. احتمال بیماری شما قبل از آزمون وجود دارد و برای اینکه زحمت‌های‌ شما به‌ دلیل بیماری برباد نرود، پیشنهاد می‌کنیم یکی دو هفته آینده حسابی مواظب سلامت‌تان باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید اصلاً سردماغ نیستید و حسابی اعصاب‌تان خورد است. مواظب گفته‌ها و کردار خود باشید تا خدای ناکرده اعصاب خوردی شما به ناراحتی کسی منجر نشود. به‌ لحاظ مالی در مضیقه هستید و به احتمال زیاد به‌همین دلیل هم هست که بی‌حوصله شده‌اید و اعصاب تحمل کسی را ندارید. در چنین شرایطی هیچ‌چیزی بهتر از گفت‌و‌گو با یک دوست یا یار قدیمی شما را آرام نمی‌کند، به دیدن دوستی که می‌دانید می‌شود روی راهنمایی‌هایش حساب‌باز کرد بروید و برای حل مشکلات با او مشورت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز عجیبی است و احساس می‌کنید زمان اصلاً نمی‌گذرد، از این شرایط استفاده کنید و با خیال راحت بدون اینکه نگران گذشت زمان باشید به انجام کارهای روزانه بپردازید. تصمیم مهمی باید بگیرد و این تصمیم سرنوشت یکی از اطرافیان شما را تغییر می‌دهد. در نتیجه نمی‌دانید دقیقاً چه تصمیمی را باید اتخاذ کنید. در چنین شرایطی بهتر است با خود این فرد که باید برای او تصمیم بگیرید مشورت کنید و پس از سبک‌و‌سنگین کردن تمامی جوانب، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. سفری کاری را در پیش‌رو دارید و اعضای خانواده از اینکه شما آنها را همراه خود نمی‌برید حسابی دلخور شده‌اند. با اعضای خانواده صحبت کنید و به آنها بگویید که جایی برای دلخوری وجود ندارد و اگر در آینده موقعیت سفر دیگری مهیا شد، حتماً با اعضای خانواده به مسافرت می‌روید و حسابی خوش می‌گذارنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از شرایط زندگی فعلی خود اصلاً دل خوشی ندارید، اما اهل تغییر هم نیستید و می‌ترسید اگر برای تغییر و پیشرفت در زندگی اقدام کنید، همین شرایطی که در آن هستید را هم از دست بدهید. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند پشت هر سختی، آسانی نهفته است و مطمئن باشید اگر دشواری‌های تغییرات امروز را بپذیرید، بدون شک زندگی شما در آینده رنگ و روی جدید و تازه‌ای خواهد داشت. در چند روز آینده خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر برای دیگر اعضای خانواده هم مهم است و دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون از منزل بروید و در موقعیت مناسب این خبر خوش را با آنها در میان بگذارید تا به همگی حسابی خوش بگذرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از مشکلی روحی یا فیزیکی رنج می‌برید و به‌رغم اینکه تلاش زیادی برای حل این مشکل کرده‌اید، هیچ‌چاره‌ای پیش‌روی شما قرار ندارد. بد نیست بدانید گاهی اوقات رویکرد انسان‌ها به زندگی باعث می‌شود تا مشکلات طور دیگری جلوه‌ کنند و پر اهمیت‌تر شوند. در نتیجه بهتر است همه‌چیز را به تقدیر بسپارید و مطمئن باشید هر مشکلی در زمان مناسب خود حل خواهد شد. مشکلات شما را حسابی سرخورده کرده و وقت کافی برای رسیدگی به اعضای خانواده و دوستان ندارید، امروز بهترین زمان است که بی‌خیال مشکلات شوید و بعدازظهر را با اعضای خانواده یا دوستان عزیز خود بگذارنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مردم‌داری نیستید و افراد زیادی را در زندگی رنجانده‌اید. امروز زمان آن است که نگاهی به گذشته بیاندازید و از اکنون به بعد خلق‌‌وخوی خوش و روی گشاده‌ای داشته باشید. سعی کنید برای دوستان و اعضای فامیل گوش شنوا باشید و دست آنها را در مشکلات بگیرید. مطمئن باشید کمک شما بی‌نتیجه نخواهد بود و روزی فرا می‌رسد که دوستان و آشنایان دست شما را در زندگی بگیرند. خبر یا حادثه‌ ناگواری برای یکی از اعضای فامیل یا دوستان شما اتفاق افتاده و هیچ کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. در چنین شرایطی بهتر است این دوست را برای صرف شام به منزل‌ یا رستوران دعوت کنید و به او بفهمانید به‌رغم اینکه کاری نمی‌توانید برای او انجام دهید، اما باز هم با او همدل هستید و آرزو می‌کنید هرچه سریع‌تر مشکل‌اش حل شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیان، شما را به‌عنوان حلال مشکلات می‌شناسند و توانسته‌اید تاکنون یکه‌و‌تنها زندگی را به پیش ببرید، اما به‌رغم اینکه تاکنون گره‌های زیادی را از مشکلات دیگران باز کرده‌اید، اوضاع مالی خوبی ندارید و فشار قسط‌ها و قرض‌ها امان شما را بریده است. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در چند هفته آینده فرصتی استثنایی انتظار شما را می‌کشد و با بهره‌گیری از این فرصت، سود و ثروت کلانی به جیب‌ خواهید زد، به شرط اینکه موقعیت‌شناس باشید و فرصت‌های تجاری را زیر نظر بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فکرهای زیادی در سر دارید اما از انجام این فکرها همیشه باز مانده‌اید و می‌ترسید دیگران ایده‌های شما را به‌ تمسخر بگیرند. اما از هیچ‌چیزی نباید بیم‌و‌هراس داشته باشید و تنها چیزی که نباید به آن فکر کنید، ترس است. همیشه در زندگی حرف خودتان را بزنید و ایده‌هایی که دارید را با صدای رسا به گوش دیگران برسانید. مشکلی میان شما و یکی از اعضای خانواده فاصله انداخته است و مدتی است که کانون خانواده شما، گرمی سابق را ندارد، برای حل این مشکل پا پیش بگذارید و اجازه ندهید زندگی‌ خوشی که داشته‌اید به سردی بگراید.

فـال روزانـه - Daily Omen

علاقه زیادی به انجام کارهای دستی، هنری یا نویسندگی دارید، اما به دلایل مختلف نتوانسته‌اید استعداد خود را در این زمینه‌ها امتحان کنید. امروز زمان خوبی است که آستین بالا بزنید و در یک کلاس هنری یا نویسندگی ثبت‌نام کنید. حضور در میان هنرآموزان، اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد و خدا را چه دیده‌اید، شاید روزی هنرمند سرشناسی شدید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119813