کد خبر: 119812 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آبان 1398 - 20:35
فرماندار دشتستان:
تلاش حداکثری‌ به جای فشار حداکثری

اتحاد خبر: فرماندار دشتستان گفت: مدیران تلاش حداکثری را جایگزین فشار حداکثری دشمن کنند. فتح الله نوروزی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری دشتستان با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی روز 13 آبان به دنیا ثابت می کند که انقلاب اسلامی زنده است، اظهار کرد: دشمن همواره به کشور ما فشار وارد می‌ کند و مدیران دولت تدبیر و امید باید تلاش حداکثری را ...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: فتح الله نوروزی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری دشتستان با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی روز 13 آبان به دنیا ثابت می کند که انقلاب اسلامی زنده است، اظهار کرد: دشمن همواره به کشور ما فشار وارد می‌ کند و مدیران دولت تدبیر و امید باید تلاش حداکثری را جایگزین فشار حداکثری دشمن کنند.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ وی با تاکید بر لزوم تقویت خدا محوری، خدا باوری و خدا ترسی در مدیران افزود: انتظار ما از مدیران دستگاه های اجرایی این است که صداقت، امانت داری، پاک دستی، ترویج از تند خویی و صلابت را در رفتار خود نشانه بگیرند.

نوروزی با اعلام اینکه تعامل، همراهی، همکاری، همدلی و هم افزایی لازمه کار مدیران است، تصریح کرد: در کنار شما خواهم بود و همه باهم در راستای اعتلای ناب دشتستان بزرگ اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مراجعین برای مدیران دستگاه های اجرایی نعمت هستند، افزود: سعی کنیم در حوزه کار اداری پاسخگوی مراجعین باشیم. رعایت اخلاق، حفظ آبروی مردم و درست سخن گفتن‌ با مردم امروز امر مهم و ضروری است.

فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم رضایت اجتماعی از رفتار مدیران با مردم، اعلام کرد: ما مدیران موظف هستیم در دسترس باشیم و خدمت به مردم را سر لوحه همت خود قرار دهیم.

نوروزی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: دیدار با خانواده شامخ شهدا را فراموش نکنید و در برنامه ریزی های خود قرار دهید.



وی ادامه داد: یکی از ظرفیت هایی که در حوزه دشتستان وجود دارد، سمن ها هستند و استفاده از ظرفیت آنها در جهت بهبود امورات و برنامه ها ضرورت دارد.

نوروزی با تاکید به لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور عنوان کرد: قانون مداری، سلامت، امنیت، اصل بی طرفی و مشارکت حداکثری از مواردی است که در انتخابات لحاظ می شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: انتخابات آزمون بخش عملکرد نخبگان حاکم در قدرت به صورت دوره ای در آزمایشگاه ملت است.

امام جمعه برازجان با اشاره به اهمیت روز 13 آبان ماه اظهار داشت: این روز سالروز تبعید حضرت امام توسط رژیم ملموس پهلوی به ترکیه، سالروز شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی و همچنین سالروز تسخیر لانه جاسوسی است که این مناسبت ها جلوه ای از استکبار ستیزی ملت ما است.


حجت الاسلام حسن مصلح بیان کرد: یکی از آموزه های مهم دینی ما مبارزه با استکبار و طاغوت است که در زیارت نامه ها همین معنا را می خوانیم و یادآور می شویم.

وی افزود: متعهد بودن در هر امری و همدلی و همراهی مسئولان سبب می شود که بتوان کارهای بزرگی را انجام داد و شهرستان را به سمت توسعه، عمران و خدمات بیشتر پیش برد‌.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119812