کد خبر: 119804 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آبان 1398 - 13:46
رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر در گفت و گو با اتحاد خبر؛
حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی دشمن را ناامید می کند

اتحاد خبر: رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت:  حضور نسل جوان نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است و این باعث ناامیدی دشمن است. به گزارش اتحاد خبر، محمود حسنی توابع روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار کرد: تکرار راهپیمایی روز 13 آبان...

اتحاد خبر – ثریا شیری: رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت:  حضور نسل جوان نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است و این باعث ناامیدی دشمن است.

به گزارش اتحاد خبر، محمود حسنی توابع روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار کرد: تکرار راهپیمایی روز 13 آبان در هر سال، ضمن نگهداشتن و حفظ روزهایی که یادآور اول انقلاب اسلامی است، یکی از نمادهای مبارزه با استکبار و به ویژه استعمار آمریکا و انگلیس نیز هست.
حسنی توابع افزود: حضور پر شور مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نشان دهنده این است که این اقشار از دیرباز تا کنون در صحنه های انقلاب اسلامی بوده اند.





وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان اعتماد داشتند و به آن ها امیدوار بودند. و هم اکنون شاهد حضور نسل جوان همپای سایر نسل های مردم در صحنه های انقلاب اسلامی هستیم .
حسنی ادامه داد: حضور نسل جوان نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر عنوان کرد: حضور حداکثری ملت ایران دشمنان را ناامید می کند و افتخاری برای ما است که بعد از گذشت 40 سال از انقلاب مثل اوایل انقلاب دانش آموزان در روزی که به نام خودشان است در صحنه هستند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119804