کد خبر: 119325 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 01 آبان 1398 - 08:34
فرماندار تنگستان:
۶ زمین ورزشی در تنگستان افتتاح می‌شود/ تسریع در تکمیل استخر اهرم

اتحادخبر: فرماندار شهرستان تنگستان از تلاش ویژه برای تسریع در تکمیل استخر اهرم خبر داد و گفت: امسال شش زمین ورزشی در تنگستان افتتاح می‌شود.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان تنگستان از تلاش ویژه برای تسریع در تکمیل استخر اهرم خبر داد و گفت: امسال شش زمین ورزشی در تنگستان افتتاح می‌شود.

۶ زمین ورزشی در تنگستان افتتاح می‌شود/ تسریع در تکمیل استخر اهرم

 عبدالحسن رفیعی پور  در نشست هم اندیشی با هیئت‌های ورزشی شهرستان تنگستان اظهار داشت: ورزش به عنوان منشأ شادابی و نشاط در جامعه باید جزو برنامه های اصلی زندگی همه باشد.

 

وی بیان کرد: ضرورت دارد که هیئت های ورزشی  برنامه ریزی لازم  برای توسعه ورزش همگانی انجام دهند. اگر خواستار جامعه‌ای سالم برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم باید به ورزش توجه جدی شود.

 

فرماندار تنگستان یادآور شد: امروز هم و غم دشمنان ایران اسلامی این است که بتوانند به خانواده‌ها و جوانان آسیب برسانند که بهترین راه مبارزه با دسیسه های دشمن توجه اصولی به ورزش است.

 

رفیعی پور با اشاره به اینکه وظیفه دولت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی بسیار خوب کار شده است که بالغ بر ۵۰ زمین ورزشی چمن مصنوعی فوتبال در شهرها و روستاهای شهرستان احداث شده است و تا پایان سال جاری نیز شش زمین دیگر که در دست احداث است مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه استخر ورزشی شهر اهرم طی شش ما گذشته بیشترین پیشرفت فیزیکی را داشته ادامه داد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم  بتوانیم زمینه های لازم برای تکمیل استخر که یکی از دغدغه های ورزشکاران شهر اهرم است برای بهره برداری از آن تا ابتدای سال فراهم شود.

 

فرماندار تنگستان بیان کرد: یکی از مشکلات ورزش شهرستان خوابگاه‌های ورزشی است که امیدواریم بتوانیم در بحث توسعه خوابگاه‌های ورزشی در اعتبارات سال آینده اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

وی یادآور شد: برای روشنایی استادیوم ورزشی شهر اهرم، توسعه استادیوم شهر دلوار و بنه گز در  اعتبارات سال جاری دیده شده است.

 

رفیعی پور با اشاره به مطالبه شهروندان برای احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهر اهرم افزود: از محل اعتبارات بافت فرسود با همکاری شهرداری و  اداره راه و شهرسازی پروژه مذکور شروع شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با ارتقای سطح ورزش در شهرستان که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه های مختلف دارا می باشد در راستای کمک به شادی و نشاط بیشتر در جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان تلاش کنیم.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119325