کد خبر: 119323 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آبان 1398 - 08:30
شهردار گناوه:
شهرداری گناوه نصف هزینه اتصال منازل به فاضلاب را پرداخت می‌کند

اتحادخبر:  شهردار گناوه گفت: شهرداری نیمی از هزینه ایجاد اتصال منازل به شبکه فاضلاب شهری را پرداخت می کند و به زودی برنامه خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

اتحادخبر:  شهردار گناوه گفت: شهرداری نیمی از هزینه ایجاد اتصال منازل به شبکه فاضلاب شهری را پرداخت می کند و به زودی برنامه خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

شهرداری گناوه نصف هزینه اتصال منازل به فاضلاب را پرداخت می‌کند  شهردار گناوه  در سومین دیدار مردمی میز خدمت این شهرداری اظهار داشت: تخلیه فاضلاب آشپزخانه به کانال های دفع آب های سطحی، بوی متعفنی را در سطح شهر بوجود آورده که به بزرگترین معضل بندر گردشگری گناوه بدل شده است.

سیدجواد حسینی حقیقی افزود: کانیوو و کانال های دفع آب های سطحی، فقط برای هدایت آب باران و جلوگیری از آبگرفتگی معابر ایجاد شده و در سایر مواقع باید خشک باشند.

 

وی گفت: در حال حاضر انتشار بوی فاضلاب در سطح شهر به مهمترین معضل بندر تجاری و گردشگری گناوه بدل شده است.

 

شهردار گناوه بیان کرد: هرچند شهرداری مسئول این معضل نیست اما بزودی برنامه خود را برای پرداخت ۵۰درصد هزینه اتصال منازل به شبکه فاضلاب شهری یا ایجاد چاه سپتیک اعلام می کنیم.

 

فاضلاب یکی از عمده ترین مشکلات بندر تجاری گردشگری گناوه که سالها است به صورت یک معضل در این بندر حل‌نشده مانده است و نه تنها برای خود مردم این شهر بلکه برای گردشگران و مسافرانی که به این بندر سفر می کنند نیز چهره ناخوشایندی را نمایان کرده است.

 

طرح مطالعاتی جمع آوری فاضلاب گناوه در سال ۱۳۷۳ اجرا و سال ۸۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده اما هنوز تکمیل‌ نشده است.

 

موضوع فاضلاب از اولویت‌های تعیین شده در سند نظام نامه سلامت شهرستان گناوه و از دغدغه‌های  مسئولان، مردم، فعالان فضای مجازی شهرستان است که پیگیری‌های  در این زمینه انجام گرفته است.

 

برای تکمیل طرح فاضلاب این بندربراساس طراحی نقشه اولیه آن به اعتباراتی نیاز است که حل این مشکل تنها از طریق اعتبار ملی امکان پذیر است.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/119323