امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 مهر 1398 - 07:32

اتحادخبر: فال روزانه پنج شنبه 25 مهر 1398

اتحادخبر: فال روزانه پنج شنبه 25 مهر 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

عادت ناپسندی دارید که مدت‌ها است می‌خواهید این عادت را کنار بگذارید اما همیشه این دست و‌‌ آن دست می‌کنید و این عادت از درون شما را می‌خورد. سالگرد تولد خود را برای ترک این عادت به فال نیک بگیرید، چرا که تاکنون به‌اندازه‌ای کافی زندگی را تکرار کرده‌اید و اکنون زمان آن است که با ترک عادت‌های قدیمی به دنبال سبک‌ جدیدی در زندگی باشید. در دی ماه چشم از موقعیت‌ها برندارید چرا که پول هنگفتی انتظار شما را می‌کشد به‌شرط اینکه موقعیت‌شناس باشید و فرصت‌ها را مغتنم بدانید. تاکنون افراد زیادی دست شما را در زندگی گرفته‌اند و بهمن ماه یکی از همین افراد به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست او را بگیرید و در حل مشکلات کنارش باشید. اسفند برای شما مثل برق و باد سپری می‌شود و موقعیت خوبی در این ماه پیش نمی‌آید اما فروردین فرصت‌های کاری و اجتماعی خوبی انتظار شما را می‌کشد و تا می‌توانید انرژی خود را برای فروردین‌ماه کنار بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان در خرداد سال آینده از شما مشورت می‌گیرد‌، تجربه‌های خود را با سخاوتمندی در اختیار او قرار دهید و بهترین راه را پیش‌روی او بگذارید. از اکنون تا سال آینده که دوباره تولد شما فرا می‌رسد، فراز و فرودهای زیادی را در پیش دارید و سعی کنید بهترین استفاده را از موقعیت‌ها ببرید و اجازه ندهید مشکلات شما را ناامید کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که چرخ روزگار به مراد شما نمی‌چرخد و گره‌ای در کارتان افتاده، در نتیجه دل و دماغ کار ندارید و حسابی بی‌حوصله‌اید. امروز نیز روز خوشی انتظار شما را نمی‌کشد و بحث و مشاجره‌ای در پیش‌رو دارید که این قضیه اعصاب‌ شما را خراب‌تر می‌کند. در چنین شرایطی هیچ کاری از دست شما بر نمی‌آید به‌غیر از اینکه مدتی فکر و خیال کار را کنار بگذارید و با پیاده‌روی و قدم‌زدن در پارک مشکلات را فراموش کنید. فردا هم روز خدا است و به‌رغم دردسرهای زیادی که پیش‌روی شما قرار دارد، زودهنگام به‌ رختخواب بروید و با خوابی عمیق، خودتان را برای حل مشکلات روزهای آینده آماده نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

صبح پرانرژی را شروع کرده‌اید و حسابی سرحال و شاداب هستید و نمی‌خواهید حتی یک لحظه را از دست بدهید. با کمک این انرژی مشغول به انجام کارهای عقب افتاده شوید. سعی کنید تمام کارها در سمت صبح انجام شود چرا که بعد از ظهر مهمان ناخوانده‌ای سروقت شما خواهد آمد و زمان زیادی را از شما می‌گیرد. اگر این مهمان را برای شام دعوت کنید، با کمال میل دعوت شما را قبول می‌کند و تا پاسی از شب را با شما و دیگر اعضای خانواده می‌گذارند. امروز اتفاق خاصی برای شما نمی‌افتد، اما یکی دو روز آینده خبر خوشی دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز مسئولیت‌‌پذیری است و شریک زندگی شما به کمک‌تان نیاز دارد، این کمک ممکن است برای انجام کارهای منزل، یا رسیدگی به امور بیرون از منزل باشد. در هر شرایط دست رد به سینه شریک‌زندگی‌تان نزنید و در انجام کارها با او همکاری کنید. کارها بیشتر از چیزی که به‌نظر می‌رسد طول خواهد کشید،‌ در نتیجه بر اعصاب خود مسلط باشید و سعی کنید در کنار دیگر اعضای خانواده،‌ در کنار انجام کارها، اوقات خوشی را هم سپری کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خبرهای خوشی در راه است و یکی از نزدیکان که مدتی است از شما دور شده و حسابی دلتنگش هستید، امروز به شما زنگ می‌زند یا اینکه حضوراً به بازدید شما می‌آید. مدت‌ها است برای مسافرت برنامه‌ریزی می‌کنید اما همیشه در آخرین لحظه شرایط مسافرت فراهم نمی‌شود. این‌بار مطمئن باشید که در آینده‌ای نزدیک راهی مسافرتی خاطره‌انگیز خواهید شد. این خبرهای خوش حسابی شما را سر حال و با نشاط کرده است، در نتیجه از این انرژی برای انجام سریع‌تر کارها و بودن در کنار خانواده کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن باهوش و خلاقی دارید و از هر فرصتی برای کسب علم بهره می‌گیرید و اخیراً به دستاوردی مهم در زندگی رسیده‌اید. دست از تلاش و کوشش برندارید چرا که چیزی که به آن رسیده‌اید در مقابل چیزهایی که در آینده به آنها خواهید رسید هیچ است و اگر تلاش کنید آینده‌ای بسیار موفق انتظار شما را می‌کشد. قصد شروع کار جدیدی را دارید که خیلی مهم به‌نظر نمی‌رسد اما آستین بالا بزنید و پس از شروع کاری که در نظر دارید، سعی در گسترش آن داشته باشید تا در آینده همین کاری که مهم به‌نظر نمی‌رسید به یکی از منابع اصلی درآمد شما تبدیل شود. این کار به لحاظ فکری و ذهنی شرایط خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و انجام آن نوعی تفریح به‌حساب می‌آید. راه موفقیت از بین تلاش و کوشش می‌گذرد و با تحقیق در زمینه‌های مختلف، بهترین گزینه‌های کاری را انتخاب نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز حسابی دل‌تنگ فامیل و دوستان قدیمی شده‌اید، جالب است بدانید دوستان شما نیز دلتنگ‌تان هستند و اگر موقعیت ملاقات حضوری با آنها را ندارید، به یک تماس تلفنی قناعت کنید و با زنگ‌زدن به دوستان و آشنایان قدیمی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. تاکنون رفتار مناسبی با همسایه‌ها نداشته‌اید، اما بد نیست بدانید معاشرت با یکی از همسایه‌ها، موقعیت‌های کاری و خانوادگی خوبی را در آینده برای شما مهیا می‌کند. پس بهتر است از لاک خود بیرون بیایید و باب معاشرت با همسایه‌ها را باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند ماه گذشته را شب و روز کار کرده‌اید و اکنون زمان آن فرا رسیده که تلاش‌های شما به بار بنشیند، در نتیجه هیچ بعید نیست که در محل کار خود ترفیع بگیرید یا اگر برای خودتان کار می‌کنید به سود چشمگیری دست پیدا کنید. این دستاورد حق شما است و وقت آن فرا رسیده که کمی به‌خودتان استراحت بدهید و دست اعضای خانواده را بگیرید و دورهم شامی خوشمزه و لذیذ را در بیرون از منزل نوش‌جان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از آن دسته افرادی هستید که همیشه دیگران را به خودشان اولویت می‌دهند و به‌اندازه‌ای برای بقیه تلاش کرده‌اید که دیگر رمقی برای خودتان باقی نمانده است. وقت آن فرا رسیده که کمی هم برای خودتان وقت بگذارید و نیازهای شخصی را به درخواست‌های دیگران اولویت بدهید. سبک‌زندگی شما به‌گونه‌ای است که به‌ کسی نه نمی‌گویید، امروز وقت آن فرا رسیده که این سبک را تغییر دهید و به‌غیر از درخواست‌های مهم و تاثیرگذار، خواهش‌های معمولی افراد را نادیده بگیرید تا از این طریق به جای رسیدن به کار دیگران، وقت بیشتری برای کار و زندگی خودتان فراهم شود. چنین رویکردی تأثیر مهمی در آینده شما دارد و درهایی را که همیشه بسته‌بوده‌اند به‌روی شما باز می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

آدم خوش‌مشربی هستید و انرژی و روحیه‌ای که دارید باعث می‌شود تا دیگران از بودن در کنار شما لذت ببرند. این روحیه امروز زمینه آشنایی شما با فرد مهمی را فراهم می‌کند. این آشنایی را به‌فال نیک بگیرید و چشم‌انتظار موقعیت‌های جدید باشید. در چند روز آینده به‌مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، اخلاق خوشی که دارید شما را به نُقل مجلس این مهمانی تبدیل می‌کند و چشم همه به دنبال شما است. در نتیجه برای اینکه از چشم‌زخم دیگران دور بمانید پیشنهاد می‌کنیم بیش از حد به‌دنبال جلب توجه نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به رسم‌و‌رسوم اهمیت زیادی می‌دهید و زیاد از تغییرات خوش‌تان نمی‌‌آید، اما شریک زندگی شما دقیقاً خلاف شما فکر می‌کند و از یکنواختی که در زندگی دارید به تنگ آمده است. امروز با تغییر مهمی روبرو خواهید شد و طبق‌معمول احتمال دارد که آمادگی پذیرش این تغییر را نداشته باشید. اما بد به دل خود راه‌ ندهید و اجازه دهید همسر یا دوستان شما هم نقشی در زندگی شما داشته باشند. به‌خاطر داشته باشید فرار از تغییرات معادل با فرار از پول و ثروت است و با پذیرش تغییرات جدید، به استقبال آینده‌ای نویدبخش بروید

فـال روزانـه - Daily Omen

شخصی را می‌شناسید که به لحاظ اخلاق، تعامل خوبی با او ندارید و حتی برای یک لحظه‌ هم نمی‌توانید تحملش کنید. در یکی دو روز آینده شرایط شما را وادار می‌کند تا با این فرد هم‌سفره شوید یا در محل کار با او همکاری کنید. از این موقعیت هراسی نداشته باشید چرا که فردی که فکر می‌کنید اخلاق خوبی ندارد، آنقدرها هم بداخلاق نیست و چه‌بسا که با هم رفیق گرمابه و گلستان شوید. سعی کنید همیشه مردم‌دار باشید، اخلاق خوش، مردم را به سمت شما سوق می‌دهد و ارتباط‌های جدید، پول‌ و ثروت را به مسیر شما هدایت خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرد بسیار احساساتی و مهربانی هستید اما هرگز محبت خود را بروز نمی‌دهید و این قضیه دردسرهایی را میان شما و شریک‌زندگی‌تان بوجود آورده است. امروز زمان آن فرا رسیده که تمام محبت و عشق خود را به پای همسرتان بریزید و با او از عشق سوزان خود سخن بگویید. با خرید هدیه‌ای که مورد علاقه‌ شریک‌زندگی‌تان است او را شگفت‌زده کنید و به او ثابت کنید از چیزی که فکرش را می‌کند بیشتر عاشق‌اش هستید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 3 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 21 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...