کد خبر: 118957 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 مهر 1398 - 09:16
۱۱ تن مواد مخدر در سواحل استان بوشهر کشف شد

اتحادخبر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در نیمه نخست امسال ۱۲.۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که ۹۰ درصد آن به میزان ۱۱ تن در سواحل و در مسیر دریا بوده است.

اتحادخبر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در نیمه نخست امسال ۱۲.۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که ۹۰ درصد آن به میزان ۱۱ تن در سواحل و در مسیر دریا بوده است.

11 تن مواد مخدر در سواحل استان بوشهر کشف شد

 سرهنگ حیدر سوسنی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه برخورد با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد اظهار داشت:در شش ماه نخست امسال افزون بر 12.1 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به 9.4 تن مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش دارد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک‌هزار 657 نفر در زمینه حمل و عرضه مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال 23 باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده است.

 

وی، با اشاره به افزایش کشف مواد پیش‌ساز مخدر خاطر نشان کرد: امسال تاکنون 8 هزار 250 لیتر موادپیش‌ساز مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 313 درصد افزایش دارد.

 

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه سوداگران مرگ مسیر حمل مواد مخدر از خشکی به دریا سوق داده‌اند افزود: از 12.2 تن مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر 90 درصد آن به میزان 11 تن در مسیر دریا و سواحل استان بوشهر با تلاش نیروهای مبارزه کننده کشف شده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از این میزان 4.5 تن مواد مخدر در حوزه نیروی انتظامی استان بوشهر کشف شده گفت:  بیش از 7.6 تن مواد مخدر در نیمه نخست امسال با تلاش دریابانی، اداره کل اطلاعات، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق(ع) و دیگر  دستگاه‌ها کشف شده است.

 

وی، با بیان اینکه نیروی انتظامی استان بوشهر 75 قاچاقچی حرفه‌ای در نیمه نخست امسال دستگیر کرده است خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با انهدام 7 بانددر نیمه نخست امسال 4.5 تن مواد مخدر کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش دارد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر اجرای 339  طرح پاکسازی در محله‌های آلوده و دستگیری معتادان را از دیگر برنامه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر دانست و افزود: در این مدت 151 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

 

سرهنگ سوسنی بیان کرد: در راستای پیشگیری از اعتیاد 284 ساعت در نیمه نخست امسال به یک‌هزار و 700 آموزش عرضه شده و کارگاه‌های پیشگیری در تمام نقاط استان بوشهر تشکیل شده است.

 

 

 

تسنیم

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118957