کد خبر: 118905 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 مهر 1398 - 09:24
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر:
بیش از ۹۳ درصد درآمدهای استان بوشهر از محل وصول مالیات تامین می‌شود

اتحادخبر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهربا بیان اینکه درآمدهای وصولی استان برای امسال بیش از ۳هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان تعیین شده است گفت: از این میزان ۹۳.۴ درصد به میزان ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان از محل وصول مالیات تامین می‌شود. رسول زارعی ظهر امروز در نشست گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی درآمدهای مالیاتی را یکی از...

اتحادخبر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهربا بیان اینکه درآمدهای وصولی استان برای امسال بیش از ۳هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان تعیین شده است گفت: از این میزان ۹۳.۴ درصد به میزان ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان از محل وصول مالیات تامین می‌شود.

بیش از 93 درصد درآمدهای استان بوشهر از محل وصول مالیات تامین می‌شود

 رسول زارعی ظهر امروز در نشست گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی درآمدهای مالیاتی را یکی از اهمیت‌ترین درآمدهای دولت دانست و اظهار داشت: مالیات یکی از مهمترین ابزارهای درآمدی هر کشور محسوب می‌شود که در این راستا جایگزین شدن درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی در اولویت برنامه دولت قرار دارد.

 

وی، مالیات را یکی از مهمترین ابزارهای درآمدی دانست و تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی سهم مهمی در تحقق عدالت اقتصادی، رفاه عمومی، تامین منابع پایدار غیرنفتی و توسعه اقتصادی دارد.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه پرداخت مالیات بسترساز توزیع عادلانه ثروت است تصریح کرد: وصول درآمدهای مالیاتی از مهمترین راه‌هکارهای ایستادگی در مقابل تحریم‌ها در جنگ اقتصادی است.

 

زارعی،درآمدهای مصوب سال قبل استان بوشهر را 2 هزار و 430 میلیارد تومان دانست و گفت:امسال 3 هزار و 366 میلیارد تومان سهمیه درآمدهای استان برای وصول تعیین شده است.

 

وی،درآمدهای وصولی استان را از محل مالیات، گمرکات، ثبت اسناد و املاک و سایر حوزه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: از 3هزار و 366 میلیارد تومان درآمد مصوب امسال استان بوشهر  93.4 درصد آن به میزان 3 هزار و 145 میلیارد تومان  از محل وصول مالیات تامین می‌شود.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر  بیان کرد: در مجموع سال قبل از 24 هزار و 306 میلیارد ریال سهمیه درآمدهای استان بوشهر 87 درصد آن به میزان 21 هزار و 225 میلیارد ریال وصول شد

 

 

 

 

تسنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118905