کد خبر: 118900 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 مهر 1398 - 09:06
با نظارت مستمر دامپزشکی؛
روند برداشت و صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر مطلوب است

اتحادخبر:  استاندار بوشهر با اشاره به نظارت دامپزشکی بر روند تولید و صادرات میگو در سطح استان، گفت: صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر به شکل مطلوبی در حال انجام است.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر با اشاره به نظارت دامپزشکی بر روند تولید و صادرات میگو در سطح استان، گفت: صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر به شکل مطلوبی در حال انجام است.

روند برداشت و صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر  مطلوب است  عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت جایگزینی درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای حاصل از فروش نفت خام  است.

وی به نقش بسیار مهم مالیات در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و ادامه داد: باید با ارائه آموزش‌های مناسب، مردم با فرهنگ مالیاتی بیش از پیش فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط تحریم و کاهش فروش نفت کشور، تصریح کرد: در این شرایط که دشمن تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور ما داشته است، درآمدهای مالیاتی می‌توان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

 

وی از پرداخت مالیات به عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه جامعه یاد کرد و افزود: پرداخت مالیات باعث رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، توسعه و پیشرفت می‌شود.

 

گراوند تصریح کرد: باید برای جلوگیری از زمین‌گیر شدن واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا تلاش جدی صورت گیرد و دستگاه‌های اجرایی همچون آب، برق، گاز، تامین اجتماعی، اداره کل امور مالیاتی در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با  بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی، واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا شد و بیان کرد: رسانه‌ها مواره نقش مهمی در زمینه‌های مختلف داشته‌اند و انتظار است که تولید و صادرات را نیز حمایت کنند.

 

استاندار بوشهر از رفع مشکلات استخرهای پرورش میگو شد و افزود: برداشت میگو با نظارت دامپزشکی در از اراضی پرورشی ادامه دارد و صادرات میگوهای پرورشی به نحو مطلوب درحال انجام است و هیچ مشکلی در سایت‌ها وجود ندارد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118900