کد خبر: 118788 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1398 - 12:49
در هفته نیروی انتظامی؛
دیدار مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر
اتحادخبر: عبدالله شیرکوند، مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر در هفته نیروی انتظامی با سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار وگفتگو کرد.
اتحادخبر: عبدالله شیرکوند، مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر در هفته نیروی انتظامی با سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار وگفتگو کرد.

تکیه گاه اصلی سازمان تامین اجتماعی مشارکت سه جانبه کارفرمایان،کارگران و دولت است

 

 در این دیدار شیرکوند، ضمن تشریح  اقدامات انجام گرفته در خصوص راهبرد سازمان تامین اجتماعی گفت : سیاست تامین اجتماعی،رونق تولید و بهبود اقتصاد کشور از طریق ارتقا نقش کارفرمایان در تعامل با سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان این که یکی از سیاستهای سازمان تامین اجتماعی تسهیل و کمک به فعالان  اقتصادی  است  ،افزود: در سال ٩٨ که براساس منویات رهبر معظم انقلاب به سال رونق تولید نامگذاری شده است هدف گذاری ما در کنار اجرای قوانین همچنان حمایت از کار و تولید و ارتقا سطح خدمات قابل ارائه به مخاطبین تامین اجتماعی است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های بازدید از شعب و ملاقات  مردمی می تواند در توسعه بهتر خدمات موثر باشد، ادامه داد:  آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های بهتردرحوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.


 شیرکوند تکیه گاه اصلی سازمان تامین اجتماعی را مشارکت سه جانبه کارفرمایان،کارگران و دولت در جنبه های مختلف سیاستگذاری،تصمیم گیری های کلان و تامین منابع مالی عنوان کرد.


وی افزود:در این راستا باید با تعامل بیشتر و بهتر از این فرصت ها در جهت حمایت هرچه بیشتر از نیروی کار و ساختار تولیدی استان و کشور بهره برد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به مقوله مهم امنیت در ساختار زندگی شهروندان گفت: تامین اجتماعی در امنیت روانی جامعه نقش سازنده ای دارد و با پرداخت بیمه بیکاری، بیمه سرپرست خانوارها، پرداخت حقوق بازنشستگان و خدماتی از این قبیل، در تامین امنیت روانی و اجتماعی جامعه ایفای نقش می کند.

 

سردار واعظی تاکید کرد: تمامی سازمان ها و ادارات بویژه سازمان ها و در راس آنها سازمان تامین اجتماعی می بایست تمام سعی و تلاش خود را در مساعدت و حمایت از جامعه تولیدکنندگان و کارگران زحمت کش آنها داشته و همچنین با حضور بموقع در رویدادها و مسائل پیش روی استان به همراهی معاونت اجتماعی و فتا بیش از گذشته در امر یاری رسانی به مردم و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در سطح استان گام بلندتری برخواهیم داشت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118788