کد خبر: 118769 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1398 - 09:07
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
خطای محاسباتی دشمن در خلیج فارس با پاسخی کوبنده‌ مواجه می‌شود

اتحادخبر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حماسه دریادلان در مبارزه با آمریکا در خلیج فارس جاوید است گفت: امروز اگر دشمن دچار خطای محاسباتی در خلیج فارس شود قطعا پاسخی کوبنده‌تر از دفاع مقدس خواهد دید.

اتحادخبر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حماسه دریادلان در مبارزه با آمریکا در خلیج فارس جاوید است گفت: امروز اگر دشمن دچار خطای محاسباتی در خلیج فارس شود قطعا پاسخی کوبنده‌تر از دفاع مقدس خواهد دید.

بوشهر| خطای محاسباتی دشمن در خلیج فارس با پاسخی کوبنده‌ مواجه می‌شود

 سردار رمضان زیراهی در سی و دومین سالروز شهادت شهدای سرافراز خلیج‌فارس  در گلزار شهدای بحیری شهرستان دشتی زادگاه شهید نادر مهدوی با بیان اینکه  نیمی از جمعیت کشور دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اظهار داشت: جوانان و نوجوانان حق دارند در جریان حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند.

 

وی، با تاکید بر انتقال روحیات رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس به جوانان گفت: باید روحیه جهاد، شهادت طلبی، ایثارگری، از خودگذشتگی، همکاری و همیاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید منتقل  و این فرهنگ در جامعه تقویت شود.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن قصد دارد روحیه ایثارگری و جهاد و فداکاری را در جامعه اسلامی کم رنگ کند خاطر نشان کرد: رزمندگان با این روحیه در برابر قدرت شرق و غرب ایستادند و پیروز میدان شدند.

 

سردار زیراهی با اشاره به اینکه هیچ محله‌،کوچه و خیابانی در استان بوشهر نیست که دارای رزمنده، شهید، جانباز و آزاده نباشد تصریح کرد: این نشان دهنده این است که همه در دوران دفاع مقدس در یک راستا و به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کردند.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  با قدردانی از رشادت و حماسه آفرینی سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس بیان کرد: 16 مهرماه سال 1366 شهید نادر مهدوی با همرزمانش با شیطان بزرگ آمریکا در خلیج فارس درگیر شدند و بالگرد پیشرفته آنها را سرنگون کردند.

 

سردار زیراهی با بیان اینکه  تجهیزات نظامی رزمندگان اسلام در مبارزه با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس قابل مقایسه نبود خاطر نشان کرد: در حالیکه آمریکایی‌ها دارای رزم ناوها، ناو هواپیمابر، ناوشکن و دیگر تجهیزات پیشرفته نظامی بودند ولی رزمندگان در حماسه خلیج فارس با یک قایق کوچک با مردان و انسان‌هایی بزرگ، توانستند رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد کنند که سبب شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی و ابهت بلوک شرق و غرب شد.

 

وی، بااشاره به مجاهدت شهیدان حماسه ساز خلیج فارس تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی با رشادت و ایثار شهیدان هشت سال دفاع مقدس از جمله سردار نادر مهدوی و همرزمانش متبلور شد.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن اقتدار و قدرت نظام اسلامی ایران را درک کرده است تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با این اقتدار و قدرت در برابر هیچ قدرت و ابرقدرتی سر فرود نمی‌آورد.

 

سردار زیراهی با اشاره به اینکه دشمنان ایران، در محاسبات راهبردی، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قدرت بزرگ در نظر می‌گیرند گفت: اکنون ایران در منطقه دارای اقتدار و صلابت مثال زدنی است.

 

وی، به تجهیزات پیشرفته نظامی ایران پرداخت و گفت: بر خلاف زمان جنگ تحمیلی، که تجهیزات نظامی ایرانی خارجی و وابسته به دیگر کشورها بود در حال حاضر قریب تجهیزات نظامی ایران حتی تجهیزات راهبردی داخلی و بومی سازی شده است.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با هشدار به دشمنان در آبهای خلیج فارس تاکید کرد:امروز اگر دشمن دچار خطای محاسباتی در خلیج فارس شود قطعا پاسخ جمهوری اسلامی ایران کوبنده‌تر از دوران دفاع مقدس خواهد بود.

 

 

 

تسنیم

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118769