کد خبر: 118764 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1398 - 08:44
در نیمه نخست امسال؛
۱۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

اتحادخبر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انجام ۳۵ هزار مورد بازدید از اصناف استان و تشکیل هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف طی نیمه نخست امسال خبر داد.

اتحادخبر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انجام ۳۵ هزار مورد بازدید از اصناف استان و تشکیل هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف طی نیمه نخست امسال خبر داد.

۱۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد  سید حسین حسینی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و بازرسی از بازار به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان نظارت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی گزارشات و شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند و یا به ستاد خبری معاونت نظارت و بازرسی این سازمان  و شهرستان‌های تابعه مراجعه تا در اسرع وقت به گزارشات آنها رسیدگی شود.

 

حسینی از انجام ۳۴ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این راستا هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۸ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

وی اضافه کرد: طی این مدت هزار و ۴۵۴ فقره  گشت‌های مشرک بازرسی با حضور دستگاه‌های نظارتی مربوطه صورت گرفته که منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست امسال تعداد دو هزار و ۸۱۲ بازرسی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا صورت گرفته است.

 

وی تاکید کرد: از این تعداد ۷۵ صورت‌جلسه با همکاری مامورین نیروی انتظامی به ارزش تقریبی  ۵۹۱ میلیون ریال تکمیل و کالای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل شده است.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118764