کد خبر: 118719 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مهر 1398 - 09:08
بررسی موانع و مشکلات مجتمع فرهنگی تفریحی صدف (پلاژ بانوان)

اتحادخبر: موانع و مشکلات مجتمع فرهنگی تفریحی صدف (پلاژ بانوان) با حضور اعضای محترم شورای شهر (دکتر ابوذر دهدار، اکبر توسلی و ندا عبدالله‌زاده)، سیدنورالدین امیری شهردار بوشهر، معاونین شهردار (وحید بارگاهی، مهدی عالی پور)، دکتر احمد بارگاهی سرپرست و معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر...

اتحادخبر: موانع و مشکلات مجتمع فرهنگی تفریحی صدف (پلاژ بانوان) با حضور اعضای محترم شورای شهر (دکتر ابوذر دهدار، اکبر توسلی و ندا عبدالله‌زاده)، سیدنورالدین امیری شهردار بوشهر، معاونین شهردار (وحید بارگاهی، مهدی عالی پور)، دکتر احمد بارگاهی سرپرست و معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، شجاعی پور مدیر حمل نقل بار و مسافر، خانم لیراوی مدیر پلاژ بانوان و تنی چند از کارمندان شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری بررسی شد.

 در این نشست با توجه به هزینه‌بر بودن لایروبی و تجهیز مجتمع فرهنگی تفریحی صدف، امکان احداث یک پلاژ جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


دکتر احمد بارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر که میزبان این نشست بود، با تاکید بر اهمیت بالای فراهم نمودن زمینه‌های نشاط بانوان در جامعه گفت: بانوان بوشهری بایستی از بهترین امکانات برخوردار بوده و در این راستا از شهردار محترم خواهشمندیم با توجه به پتانسیل‌های مجتمع فرهنگی تفریحی صدف و لزوم فراهم‌آوری مکان تفریحی مناسب و در شأن بانوان بوشهری، تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.


گفتنی است در این نشست اعضای محترم شورا نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت پلاژ بانوان شدند.


دکتر امیری شهردار بندر بوشهر نیز در این خصوص قول مساعد همکاری داده و تاکید کرد که حل مشکلات پلاژ و توجه به نشاط و تفریحات بانوان از وظایف و دغدغه‌های شهرداری بندر بوشهر است.









لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118719