کد خبر: 118621 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 14 مهر 1398 - 08:46
توضیح یک شوخی؛
توزیع کتاب؛ سید حسن لواسانی یا آموزش و پرورش لواسان؟

اتحادخبر- سرویس طنز جاروف: هفته قبل یادداشتی تحت عنوان "توزیع کتاب" در صفحه طنز جاروف این نشریه منتشر گردید که مضمون آن شوخی با آقای سید حسن لواسانی مدیر آموزش و پرورش دشتستان و انتقاد از تاخیر در توزیع کتابهای درسی بود. دیروز(شنبه) مسئول روابط عمومی آموزش پرورش شهرستان لواسان استان تهران تماس گرفتند و ضمن تکذیب...

اتحادخبر- سرویس طنز جاروف: هفته قبل یادداشتی تحت عنوان "توزیع کتاب" در صفحه طنز جاروف این نشریه منتشر گردید که مضمون آن شوخی با آقای سید حسن لواسانی مدیر محترم اداره آموزش و پرورش دشتستان و انتقاد از روپوش دانش آموزان مدارس و همچنین تاخیر در توزیع کتابهای درسی بود. منتها نویسنده برای طنز بیشتر و جناس با  اسم لواسانی، به جای آموزش و پرورش دشتستان از جمله "آموزش و پرورش شهرستان لواسان" استفاده کرده بود.


 دیروز(شنبه) مسئول روابط عمومی آموزش پرورش شهرستان لواسان استان تهران تماس گرفتند و ضمن تکذیب مطالب مطرح شده در این یادداشت طنز، روند توزیع کتاب در آموزش و پرورش لواسان را بدون هیچ تاخیر و حاشیه ای ذکر کردند و مراتب گله مندی شدید خود را از درج این مطلب اعلام نمودند.

 مدیر مسئول سایت خبری - تحلیلی اتحاد خبر و همچنین  دبیر و تحریریه صفحه جاروف ضمن اظهار تاسف از سوء تفاهم بوجود آمده، تاکید می نمایند انتقادات درج شده هیچ گونه ارتباطی با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان لواسان نداشته و منظور نویسنده صرفأ آقای سیدحسن لواسانی در آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بوده است.

 در پایان ضمن تشکر بابت دقت، پیگیری و سعه صدر آقای محمدی مسئول روابط عمومی و سرکار خانم رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لواسان برای این عزیزان در عرصه خدمت رسانی به هم میهنان آرزوی موفقیت می نماید.


دبیر صفحه طنز جاروف اتحاد خبر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/118621